  • 121. Data: 2008-04-05 14:02:02
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

> [...]
    > Rada taka: Idz na policje z informacją ze masz nielegalne podłączenie,
    > paragraf taki sam jak kradzież sygnału TV. Powiedz Policji o tym, bo jest
    > szansa ze szybciej "załapią" o co Ci chodzi. Jak cokolwiek zrobią lub nie
    > zrobią, to powiedz ze sam mozesz namierzyć goscia, ale potrzebujesz zgode
    > policji. Nie pros o zgode na czytanie cudzej korespondencji. popros o
    > zgode na ustalenie sprawcy we własnym zakresie. jak dostaniesz, wtedy
    > jestes kryty.
    > powiedz ze podpiąłes laptopa w srodku nocy pod ostatniego switcha, i po
    > kablu znalazłeś "podejrzane" mieszkanie.

    To jest super rada!
    Zaraz coś takiego wykombinuje!

    THX!
    Szolek

  • 122. Data: 2008-04-05 14:02:50
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Szolek wrote:
    > Dzięki!

    Żeby nie było, że Cię w 100% popieram ;) uważam, że czepianie się piratów
    czy mp3 jest nieładne, niech to jego sumienie obciąża - natomiast jeśli
    dane, które masz są wystarczająco wiarygodne to ja bym zaczął od telefonu i
    próby dogadania się - ale to ja taki ugodowy jestem ;)

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 123. Data: 2008-04-05 14:05:07
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Marcin Gryszkalis napisał:

    > Bzdura, mówimy tu o włamaniu, uzywanie do połączeń serwerów proxy
    > ustawionych na portach typowych dla "zwykłych" usług (http, smtp, pop3) to
    > najbardziej elementarne rozwiązanie dla włamywacza.
    >
    > Wszystkie normalne systemu IDS/IPS analizują cały ruch, jego treść
    > niezależnie od numerów portów. Nawet proste firewalle analizują treść
    > pakietów a nie tylko nagłowki (np. w celu zapenienia QoS z uwzględnieniem
    > ruchu p2p). Chciałbyś powiedzieć, że takie systemy są nielegalne?

    Chce powiedziec, ze czytajac czyjas korespondencje narauszasz prawo.
    Tylko tyle.

    > Tak, to podłącze IDSa do telefonu i niech dzwoni na policję co 5 minut a oni
    > przyślą fachowca niech analizuje...

    Wlasnie, nie chcesz lamac prawa - zostaw zabawe w sledztwo odpowiednim
    sluzbom.

  • 124. Data: 2008-04-05 14:06:40
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Szolek napisał:
    > Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To żeczywiście się różnimy, bo dla mnie usenet poza technicznymi
    > mozliwosciami
    > to przedewszystkim to:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

    To czemu walisz na tej grupie totalne NTG?

    I jeszcze si epowolujesz, ze dla Ciebie najwazniejsza jest netykieta?

  • 125. Data: 2008-04-05 14:16:26
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Gryszkalis" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dane, które masz są wystarczająco wiarygodne to ja bym zaczął od
    > telefonu i próby dogadania się - ale to ja taki ugodowy jestem ;)

    Wiem o czym myślisz.
    Jednak gdy co chwile jakiś domorosły "informatyk" chce pokazac,
    ze mozna miec za darmo neta, to dla odstraszenia potencjalnych
    naśladowców, klaps w pupe się przydaje.
    Dlatego właśnie tak ostro tym razem zareagowałem i staram się
    udupic gościa.

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 126. Data: 2008-04-05 14:27:47
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > To czemu walisz na tej grupie totalne NTG?
    > I jeszcze si epowolujesz, ze dla Ciebie najwazniejsza jest netykieta?

    ?????????
    Czy to nie jest pl.soc.prawo?
    Czy nie zadałęm takiego pytania:
    "Na jakie paragrafy powolac sie by mu dosolić za kradziez netu, windowsa,
    mp3 i divx?:

    GDZIE TU NTG?
    Czy Ty kur... chory chłopie jestes?
    Ja prosze o info jak goscia udupic a Ty ze mnie przestępce robisz.

    - halo! policja? Wlasnie zauwazylem jak po drugiej stronie ulicy
    goofniarz ukradl torebke starszej Pani. Czy mogę przebiec na czerwonym
    swietle i go złapać?
    - w żadnym wypadku! to jest czyn niedozwolony karany mandatem!

    Szolek

  • 127. Data: 2008-04-05 14:31:03
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > A kto pyta o system? Ja nie mam problemu systemowego?

    "System", drogie zero, niekoniecznie musi oznaczać oprogramowanie pod
    tytułem "system operacyjny". Jak masz problemy, to zapraszam tu:
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=system

    Zwróć uwagę na znaczenie numer 1.

    > O co Ci chłopie chodzi? Ja wiem ze jestem okradany i pytam
    > z jakich jeszcze paragrafow moge zlodziejowi dosolic!

    Póki nie wykażesz, że faktycznie jesteś okradany - to z żadnych.

    > Cos Ty se ubzdurał z tym systemem? A moze Ty znasz tego
    > goscia i ratujesz mu dupe zamydlasz mi oczy pierdolami?

    A może ty jesteś pedofilem? Albo cierpisz na kompleks Edypa? (jak
    rzucasz takimi pytaniami, to ja sobie też nie będę żałował, a co!)

    > Przeczytaj prosze moj pierwszy post w tej sprawie dwa razy
    > i dopiero jak go zrozumiesz zadawaj pytania.

    Brak dostatecznej ilości danych. A ty widać jesteś zbyt tępy, żeby
    opisać całą tę swoją żałosną "sieć".

    [ciach]

    > BŁĄD! Klucz nie jest zapisany w komputerze!
    > I tu zagadka dla wszechwiedzacego Endrju:
    > Gdzie jest zapisany klucz?

    Pewnie sam nie wiesz, skoro zagadki zadajesz...

  • 128. Data: 2008-04-05 14:34:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > :) Bawi mnie zabawa z Tobą :)

    To chcesz wykryć i ukarać jakiegoś rzekomego złodzieja, czy się
    infantylnie bawić?

    Jeśli to drugie to paszoł won do jakiejś piaskownicy się bawić.

    [ciach]

    > :)
    > Malutki jesteś Endrju :)

    Póki co to ty wpadasz w panikę na widok samochodu.

  • 129. Data: 2008-04-05 14:36:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

> [...]
    > naśladowców, klaps w pupe się przydaje.
    > Dlatego właśnie tak ostro tym razem zareagowałem i staram się

    Ale olewając prawo udupisz i siebie. Albo gorzej: tylko siebie, jeśli
    okaże się, że to nie złodziej tylko twoja paranoja.

  • 130. Data: 2008-04-05 14:38:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > potrzebujesz zgode policji. Nie pros o zgode na czytanie cudzej
    > korespondencji. popros o zgode na ustalenie sprawcy we własnym zakresie.

    ROTFL

    Ja wiem, że "outsourcing" jest teraz modny, ale policjanci niestety nie
    za bardzo mogą z niego korzystać ;)

    Za dobrze by było...

    Od zezwoleń na podsłuch czy inną inwigilację jest prokuratura oraz sąd.
    I nawet oni nie mogą tego zlecić osobie prywatnej.