eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŹle działająca nagrywarka › Źle działająca nagrywarka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "bim_bom" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.konsumenci,pl.soc.prawo
    Subject: Źle działająca nagrywarka
    Date: Sat, 25 Mar 2006 18:48:14 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <e03vp5$v2m$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: p061019.pcmedia.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1143308902 31830 212.14.61.19 (25 Mar 2006 17:48:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Mar 2006 17:48:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Sender: spaKp0gQliHb7+VVdic61tn3yZPXHv+5
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.konsumenci:9437 pl.soc.prawo:376571
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Wymieniałem combo na nagrywarkę w moim laptopie. W firmie, w której to
    robiłem, najpierw mi wsadzili (podobno nowy) napęd, który działał niezbyt
    dobrze. Wymienili mi za dopłatą na inny (2 lat gwarancji - jedyny "dowód" to
    naklejka na napędzie). Wg. internetu, jest to najgorsza nagrywarka, jaka do
    tej pory powstał, ale to szczegół. W specyfikacji, nagrywa DVDR 8x, DVDRW
    4x. U mnie 2 programy nagrywające rozpoznały 2 płyty DVDR i jedną DVDRW jako
    2x (nie można było ustawić większej prędkości). Nagrywa DVDRW, a DVDR - nie
    nagrywa, jest jakiś błąd na samym początku. Oprócz tego, korekcja błędów
    jest bardzo zła. Prawdopodonie wszystko już szwankowało
    Przyszedłem do nich 2 dni po zakupie, a oni powiedzieli, że do tej pory
    nigdy coś takiego się nie zdarzyło, żeby były takie problemy. Jedyna opcja
    naprawy, którą mi zaproponowali, to wymontowanie napędu, przesłanie do
    producenta, po 2 albo 3 tygodniach ma odesłać. Powiedzieli, że jeśli okarze
    się, że Z NAPĘDEM coś jest nie tak, to mi przyślą nowy. A jeśli okarze się,
    że jest OK, to będę musiał zapłacić 100zł za przesyłkę... Mówili, że może
    jakieś problemy mam w sysytemie, czy coś takiego. Z tego wynika, że to niby
    JA mam być odpowiedzialny za sprawdzenie, co jest nie tak. W sumie to jest
    trochę dziwna sytuacja, bo nie wiem, czy jeśli płacę za napęd i
    zamontowanie, to oni tylko gwarantują, że mi to zamontują, czy że to będzie
    działać dokładnie tak, jak powinno? Czy w tej sytuacji może działać rękojmia
    (słyszałem, że rękojmia zobowiązuje sprzedającego, a nie gwaranta...).
    Na ścianie w tym serwisie wiszą zasady gwarancji, nie czytałem ich,
    serwisanci przed zmianą napędu nie proponowali mi przeczytania tych zasad
    ani nie pokazywali mi ich(dopiero dzisiaj, już po zakupie), więc nie jestem
    pewny, czy one też się do mnie odnoszą.
    Więc - co mogę zrobić?..


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1