  • 11. Data: 2003-12-28 15:08:55
    Temat: Re: Złamane prawa autorskie - określenie kwoty zadośćuczynienia
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > Jesli masz na myśli wyrwanie od kogoś kasy za kradzież
    > Twojej własności intelektualnej :) to nie zadośćuczynienie
    > a odszkodowanie za utracone korzyści.

    Konkretnie - bezprawne użytkowanie serwisu www (mój projekt
    graficzny i skład) przez pewną firmę. Jest to serwis
    zaprojektowany dla niej, ale projekt nie został opłacony.
    Umowa była jedynie "dżentelmeńska" (ustna). Pisemna, chociaż
    ustalona i wydrukowana, nigdy nie podpisana przez drugą
    stronę.

    Szereg artykułów, jw.

    Pozdrawiam!