  • 1. Data: 2003-12-27 20:50:08
    Temat: Wezwanie do odbycia kary - sprawa karna (skarbowa)
    Od: "bon" <w...@a...pl>

    Po 5 latach zawiasu otrzymałem wezwanie do odbycia kary [2lata] za sprzedaż
    spod dozoru komorniczego za radą nb mecenasa x. W tak zwanym międzyczasie
    zostały mi zasądzone alimenty [3 dzieci] i komornik zajął moje wynagrodzenie -
    otrzymywałem 240 zł netto i zaniechalem wpłat na konto US z tytułu wyroku...
    Po napisaniu wniosku o odroczenie wykonania wyroku i uiszczeniu wpisu
    otrzymałem terminowe wezwanie do stawienia w ZK. Co mozna w tej sprawie jeszcze
    zdziałać nie narażając się na dalsze sankcje? Czy w ogóle jest jeszcze jakieś
    wyjście z tej sytuacji. W XII zwolnili mnie z pracy i zarejestrowałem się
    w "pośredniaku", jestem "klientem " funduszu alimentacyjnego, nie chciałabym
    pogarszać sprawy... chyba już najgorszej. Mam możliwość podjęcia niezłej pracy
    za granicą...