  • Data: 2004-05-31 19:48:52
    Temat: Zielona karta + karaloność
    Od: "Nazgi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pewna sprawe dotyczaca loterii wizowej i przyznania zielonej karty. Wlasnie
    dzis otrzymalem dokumenty z informacja ze zostalem wylosowany do dalszego etapu.

    W zwiazku z tym nalezy przeslac do Krajowego Rejestru Karnego prozbe o
    wystawienie swiadectwa o niekaralnosci.

    Szczegol w tym ze bylem karany jakies 3 lata temu, calkiem przypadkowo za
    posiadanie na komutrzenie nielegalnego Windowsa. Zostalem skazany na 800zl
    grzywny w zawieszeniu na rok. Sprawa z tego co wiem miala byc wpisana na rok do
    Rejestru, a po tym czasie wykreslona.

    Czyli! czy Ambasada dostanie czyste papiery czy bedzie jednak w nich napisane
    ze bylem karany co definitywnie mnie przekresli? moze ktos moglby odpowiedziec
    na ta pytanie! bede bardzo bardzo wdziecznye