  • Data: 2004-05-31 21:03:19
    Temat: Re: Zielona karta + karaloność
    Od: "Bosmann" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Nie wiem jakie sa pytania w ankiecie dot. loterii wizowej, ale przy
    wypelnianiu wniosku ds -156 (wiza nieimigracyjna) i innych pewnie tez jest
    pytanie nastepujacej tresci:

    Czy kiedykolwiek aresztowano lub skazano Pana/Panią za jakiekolwiek
    wykroczenie bądź przestępstwo (nawet jeśli później ułaskawiono Pana/Panią,
    objęto amnestią, lub innym podobnym aktem prawnym)? Czy kiedykolwiek
    rozprowadzał/a lub sprzedawał/a Pan/Pani nielegalnie substancje objęte
    kontrolą (narkotyki) albo trudnił/a się Pan/Pani prostytucją bądź
    stręczycielstwem?

    Jesli nie bylo takiego pytania, to prawdopodobnie w nastepnych dokumentach
    ktore bedziesz skaldal to pytanie sie pojawi. I tutaj raczej na Twoim
    miejscu zaznaczylbym odpowiedz takm bo gdyby nie daj Boze jakos w ambasadzie
    sie dowiedzieli ze jednak jest inaczej, to zgodnie z pouczeniem moglbys
    dostac bana na wjazd do stanow do konca zycia :(

    A tak moga sie zapytac podczas rozmowy w ambasadzie za co zostales skazany i
    moze taki wystepek nie przeszkodzi w wyjezdzie, ale pewnosci co do tego nie
    ma.

    Pewnie padnie pytanie: skad oni moga sie dowiedziec ze bylem karany skoro w
    KRK nie ma juz informacji o tym???

    odpowiedz brzmi: nie wiem
    ryzyko bierzesz na siebie, choc z drugiej strony mysle, ze w ambasadzie nie
    weryfikuja kazdej ankiety, raczej zakladaja z gory ze napisales prawde,
    liczy sie bardziej to jak wypadniesz podczas rozmowy.... ale i tak moga
    odmowic Ci wizy bez podania przyczyny chyba nawet jak wygrasz w loterii, ale
    pewnosci nie mam - jesli jest inaczej to prosze mnie poprawic bo nie
    chcialbym nikogo wprowadzic w blad.

    pozdrawiam
    M<>S