  • 41. Data: 2010-08-06 10:14:07
    Temat: Re: Zgubienie dokumentów
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > No właśnie?

    > Bo zostanie zatrzymany w banku przy braniu kredytu gdy posłuży się
    > właśnie 'znalezionym' dowodem który był 'skradziny'? ;)

    A po co miałby to robić, skoro wyrobi sobie nowy?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 42. Data: 2010-08-06 10:45:46
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    --
    Bydlę

  • 43. Data: 2010-08-06 10:46:43
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 11:54:32 +0200, spp napisał(a):

    > Zgłosi kradzież a potem okaże się, że dowód 'znalazł się'? :)

    No tak, ale byłem świecie przekonany, że mi ukradli w kawiarni...
    --
    marcin

  • 44. Data: 2010-08-06 10:56:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 12:46, zly pisze:

    > No tak, ale byłem świecie przekonany, że mi ukradli w kawiarni...

    No i będziesz kolejnym skazanym 'za przekonania'. :)

    --
    spp

  • 45. Data: 2010-08-06 15:56:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Policjanci mają szklane kule i wiedzą, że Ci tej śrubki wcale nie ukradli.

    Coś w tym jest. kłamać trzeba umieć.

  • 46. Data: 2010-08-06 15:58:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > Tylko skąd on sam ma wiedzieć, czy zgubił, czy mu ukradli?

    to czemu przychodzi i mowi, ze mu ukradli, skoro nie wie?

  • 47. Data: 2010-08-06 15:58:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > Nie, ale na jakiej podstawie miałby być karany?

    bo przyszedl i powiedzial, ze mu ukradli, mimo, ze wcale tego nie wie.

  • 48. Data: 2010-08-06 16:00:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kotlet wołowy wrote:
    > Użytkownik "sensor" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a po co ?

    zeby nie marnowac czasu w sadach i nei wyrywac komornikowi z kardła
    własnej wypłaty.

  • 49. Data: 2010-08-06 16:02:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:

    > Nie sprawdzano Twoich zarobków, faktu zatrudnienia itp?

    pierwszy raz w danej firmie -> czasami tak, potem juz nie.
    Maja wlasna historie danej osoby i na tym sie opieraja.
    Problem w tym, ze historia dotyczy osoby w dowodzie, a osoba trzymajaca
    dowod w ręce nie jest tą z dowodu.

  • 50. Data: 2010-08-06 16:04:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i3gfkk$kog$...@n...onet.pl...
    >
    > Nawet jak ktoś ma znaki szczególne na twarzy (zez, krzywy nos itp).
    > Przecież jak jest podejrzenie podszywania się pod inną osobę to powinna
    > być zatrzymywana do przyjazdu policji.

    osobie w sklepie zazwyczaj to zwisa,
    a wyrok sądu bedzie juz na ciebie i komornik bedzie u ciebie.