eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgoda/sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych - bankZgoda/sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych - bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 02 Oct 2013 15:01:33 +0200
    From: cte <c...@o...eu.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zgoda/sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych - bank
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <524c192f$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.26.62
    X-Trace: 1380718896 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2195 83.15.26.62:55195
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728911
    [ ukryj nagłówki ]

    Chciałbym zapytać jaka jest procedura reklamacyjna lub komu można się
    poskarżyć na bank, który wbrew umowie przesyła w kółko różne śmiecie
    reklamowe.
    Bank to CA, zmieniałem niedawno dane do korespondencji, podałem maila i
    telefon komórkowy (ze stacjonarnego zrezygnowałem). Na pytanie czy chcę
    dostawać jakieś materiały reklamowe odpowiedziałem że nie, pani
    postukała coś na komputerze (w sumie to bardzo długo trwało, ale nie o
    tym...) i dała mi do podpisu papier w którym w dziale "Zgody klienta"
    stało jak byk "zgłaszam sprzeciw przeciwko wykorzystywaniu moich danych
    osobowych do ..." itd. o reklamach, promocjach, o tym, że niniejszy
    zapis skutkuje zmianą wszystkich poprzednich itd. itp.
    Od tego czasu (zaczęło się kilka dni później) co kilka dni dostaję SMSa
    a codziennie lub co dwa dni maile reklamowe: lokaty, promocje, nowe
    konta, nowe szkła kontaktowe, dzinsy i odzież markowa itd. Na początku
    odpisywałem i prosiłem, żeby przestali bo ja się nie zgodziłem - ale
    dostawałem tylko informację że "w systemie jest pańska zgoda na
    przetwarzanie danych i udostępnianie ich innym podmiotom w celach
    marketingowych" (na marginesie - parę dni po mnie do banku poszła moja
    żona, ona sprzeciwu nie wyraziła "a po co? trzeba?" i na jej papierku
    stało, że wyraża zgodę na udzielanie informacji - w tym stanowiących
    tajemnicę bankową - innym podmiotom" może w ich systemie takie coś i ja
    mam zapisane, nie wiem). Ja im pisałem o papierku, jaką ma datę, że ma
    stempel dzienny i podpis pracownika, że mogę im skan faksem wysłać,
    tylko niech numer dadzą - a oni w kółko że w systemie jest zgoda i że
    mogę iść do placówki i tam odwołać moją zgodę (tę zgodę której nie
    udzieliłem). Poszedłem i dowiedziałem się, że... nie wyrażam zgody.
    Czyli, że mam to co chciałem. A maile dalej przychodzą. I kolejne SMS-y
    o tej samej promocji.
    czy to się skarży do jakichś rzeczników konsumenta? Czy już trzeba z tym
    żyć?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1