  • 21. Data: 2007-11-11 23:52:06
    Temat: Re: Zgobiony portfel - dokumenty [help]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:fh827n$9q2$3@inews.gazeta.pl...

    > Napisałem - po znalezieniu zniszczyć papier.
    > Jezusie, nie spodziewałem się, że akurat na psp trzeba powtarzać jedno
    > zdanie jak siakąś mantrę.

    Po znalezieniu czego, jaki papier niszczyć i co to ma wspólnego z
    monitoringiem, gdzie widać, ze właścicielowi wypada portfel. Potem
    właściciel opowiada,, jak to pijany był okradany, a okazuje się, że portfel
    zginął w zupełnie innych okolicznościach.

  • 22. Data: 2007-11-11 23:53:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Ścieżka 1 - kwitek o zagubieniu.
    [...]
    > Co robi wierzyciel ? Ano myśli: kłamie cieć, w prosty sposób
    > chce nas orżnąć ... zawiadamia się prokuraturę o wyłudzeniu
    > kredytu, i ma się w głębokim. Teraz to poszkodowany leci na
    > badanie do biegłego od pisma ręcznego, bo zostanie do tego
    > zawezwany przez sąd.
    >
    > Ścieżka 2 - umorzenie postępowania prokuratorskiego w sprawie o
    > kradzież dowodu osobistego.
    [...]
    > Większe prawdopodobieństwo jest że to nie on wziął kredyt (dla
    > wierzyciela) jeśli jest to właśnie prokuratorski papier.

    Ale prokuratorski papier jest nie na to że to nie on wziął, tylko na to że
    on *zgłosił że mu ukradziono*. Przecież pismo z prokuratury nijak nie jest
    dowodem że dowód został rzeczywiście ukradziony.

    Równie dobrze wierzyciel w takiej sytuacji może pomyśleć "kłamie cieć, w
    prosty sposób chce nas orżnąć, myśli że jak zgłosił kradzież dowodu to już
    może sobie brać kredyty na prawo i lewo".

    p. m.

  • 23. Data: 2007-11-11 23:54:19
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Napisałem - po znalezieniu zniszczyć papier.
    > Jezusie, nie spodziewałem się, że akurat na psp trzeba powtarzać
    > jedno zdanie jak siakąś mantrę.

    Tzn kto ma zniszczyć po znalezieniu? Policjant do którego trafi dokument
    znaleziony przez kogoś?

    p. m.

  • 24. Data: 2007-11-12 03:05:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Pisałem - jak się znajdą - do zniszczenia.

    Rany... Co za mentalność... Nie dość, że najwyraźniej kochasz kłamać, to
    jeszcze kłamać wyjątkowo kretyńsko i bez sensu.

  • 25. Data: 2007-11-12 06:44:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Krótko mówiąc, jeśli wierzycielowi nie będzie się chciało biegać nazbyt
    > za 1000 zł kredytu na lodówkę, to będzie bardziej content z papieru
    > prokuratorskiego. W przypadku zaśw. o zgubieniu istnieje uzasadnione
    > podejrzenie, że koleś kręci.

    A mógłbyś wyjaśnić dlaczego rozumowanie wierzyciela miałoby byc inne?
    Papierek od prokuratora - "Ano myśli: kłamie cieć, w prosty sposób chce
    nas orżnąć ... zawiadamia się prokuraturę o zgłoszeniu kradzieży mimo że
    jej nie było, i ma się w głębokim ..." itd ...
    I powiedz jeszcze jak prokurator miałby udowodnić oszustwo na szkodę
    banku w przypadku twierdzeń o zgubieniu dokumentów, gdyby gość miał
    potwierdzenie że fakt zguby wcześniej zgłosił.

    > Większe prawdopodobieństwo jest że to nie on wziął kredyt (dla
    > wierzyciela) jeśli jest to właśnie prokuratorski papier.

    Dlaczego?

    Mam tylko nadzieję że nie jesteś pracownikiem banku, bo jeśli tak to aż
    starach wpłacać tam pieniądze, przy takich rozumowaniach ...

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"