  • 1. Data: 2007-11-11 11:19:52
    Temat: OC komunikacyjne czy aby obowiązkowe?
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    Witam,

    Wiem że OC jest obowiązkowe, tak stanowią przepisy.

    Jednak jeśli ktos ma samochód którego nie uzytkuje to dlaczego ma
    płacić OC, skoro nie stwarza zagrożenia, za co w takim razie opłata?
    Zobowiązanie wobec ubezpieczyciela/funduszu nie jest równoważne z
    ponoszonym ryzykiemm, w takim przypadku jest to bezpodstawna korzyść
    funduszu ubezpieczeniowego lubh ubezpieczyciela.

    Jest zrozumiałe że jeśli Policja złapie samochód bez OC to należy się
    opłata specjalna.
    Jednak obecne przepisy powodują że z taką kara występuje fundusz wobec
    osób które nie opłacają OC.

    Czy można zaskarzyć takie postępowanie, dodam że na razie nie
    otrzymałem takiej kary, ale jest inny problem mam zamiar użytkować
    pojazd i potrzebuję opłacić OC, okazuje się, ze muszę zapłacić zaległe
    OC za 2 lata - co jest sporą kwota w tym przypadku ok 1200 zł -
    zbliżoną do wartości pojazdu.

    Pzdr,.

  • 2. Data: 2007-11-11 11:59:20
    Temat: Re: OC komunikacyjne czy aby obowiązkowe?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    AmtoPm pisze:

    > Jednak jeśli ktos ma samochód którego nie uzytkuje to dlaczego ma
    > płacić OC, skoro nie stwarza zagrożenia, za co w takim razie opłata?

    A co jeśli auto się zapali i "dzięki temu" spłonie pół osiedla ?

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 3. Data: 2007-11-11 12:06:42
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 11 Lis, 13:59, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > A co jeśli auto się zapali i "dzięki temu" spłonie pół osiedla ?
    >
    > --
    > Rafał "SP" Gil
    > Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/
    > Części do skuterów Kaski z homologacją Części do
    motocyklihttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.ph
    p?uid=5356008

    to nie jest argument by płacic OC KOMUNIKACYJNE.

    1. nawet jeśli to jest to ułamkek ryzyka - powiedzmy 1/1000 w stosunku
    do ryzyka za jakie jest opłata!
    2. dzieci stwarzają wieksze ryzyko pozaru na osiedlu, a rodzice nie
    musża płacić OC z tego tytułu

  • 4. Data: 2007-11-11 12:29:32
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > A co jeśli auto się zapali i "dzięki temu" spłonie pół osiedla ?

    argument przesmieszny :)
    a co jesli ci sie mieszkanie zapali i splona ludzie w twoim bloku?
    a jakos nie ma obowiazkowego oc na mieszkania, nawet niestety na ludzi nie ma
    obowiazkowego oc a duzo bardziej by sie przydalo

    a wracajac do tematu, a ile znasz samochodow, ktore zaparkowane nagle
    automagicznie sie zapalily?
    pomijam juz fakt, ze wystarczy wyjac aku i o samozaplon juz trudno

  • 5. Data: 2007-11-11 12:34:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Szerszen pisze:

    > a jakos nie ma obowiazkowego oc na mieszkania, nawet niestety na ludzi
    > nie ma obowiazkowego oc a duzo bardziej by sie przydalo

    A powinno być, bo wku*wia mnie już enty raz szarpanie się przed
    sądem z sąsiadką za zalanie mi mieszkania.

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 6. Data: 2007-11-11 14:15:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fh6sti$35e$2@inews.gazeta.pl
    użytkownik *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał(a):

    > A powinno być, bo wku*wia mnie już enty raz szarpanie się przed
    > sądem z sąsiadką za zalanie mi mieszkania.

    A to Ty nie jesteś ubezpieczony? Jak Cię sąsiadka zaleje to bierzesz
    odszkodowanie, a z siądką niech się szarpie firma ubezpieczeniowa.

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2007-11-11 16:17:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Big Jack pisze:

    > A to Ty nie jesteś ubezpieczony? Jak Cię sąsiadka zaleje to bierzesz
    > odszkodowanie, a z siądką niech się szarpie firma ubezpieczeniowa.

    A jak cię sąsiadka nie zaleje to jesteś frajerem bo płacisz bezsensownie
    składkę.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 8. Data: 2007-11-11 16:47:13
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > A powinno być, bo wku*wia mnie już enty raz szarpanie się przed sądem z
    > sąsiadką za zalanie mi mieszkania.

    bo wogole powinno byc obowiazkowe ubezpieczenie oc, aby nie szarpac sie w takich
    sprawach, i jak potrcisz pieszego z jego winy moc z jego ubezpieczenia naprawic
    samochod

  • 9. Data: 2007-11-11 17:08:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Johnson pisze:

    > A jak cię sąsiadka nie zaleje to jesteś frajerem bo płacisz bezsensownie
    > składkę.

    :)))

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 10. Data: 2007-11-11 19:45:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fh7a1d$7cd$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Johnson* napisał(a):

    > A jak cię sąsiadka nie zaleje to jesteś frajerem bo płacisz bezsensownie
    > składkę.

    No to nie bądź frajer, nie płać i zamiast firmy ubezpieczeniowej sam się
    ciągaj po sądach. Z wątpliwym wynikiem. BTW, "Rafał \"SP\" Gil" jest
    zalewany.

    --
    Big Jack
    //////