  • 11. Data: 2007-09-28 19:53:11
    Temat: Re: Zerwanie umowy najmu PILNE!
    Od: goscius <g...@g...com>

    On 28 Wrz, 17:45, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> wrote:
    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał

    > Wydaje Ci się....;)
    > Analogicznie, jak Ci pracodawca da wypowiedzenie pracy na okres 3m-ce to też
    > nie płaci Ci pensji za te 3 miesiące, a Ty pracujesz dalej...?

    Nie chce się z nikim procesować! Nie zapłaciłem też nic z góry, tylko
    za te dwa tyg które mieszkałem. Pierwszego pażdziernika płaciłbym
    dopiero za kolejny miesiac. Z tym że chce sie zwinąć przed pierwszym
    bo już tu nie wyrabiam. Dlatego szukam informacji w razie by koleś
    straszył mnie sądem, że nie zachowam okresu wypowiedzenia. O tym że
    sie wyprowadzam powiem mu jutro i mam nadzieję że w razie czego
    wystraszy go od ewentualnych roszczeń jeśli powołam sie na wyżej
    wymienione paragrafy kodeksu cywilnego. W razie czego ma zdjęcia
    pięknego grzyba na ścianie i wypatrzonego parkietu, które ukrywały sie
    za kanapą. Mam nadzieję że grzyb będzie pasował pod Art 682 a
    hałaśliwi sąsiedzi pod Art 664 § 2 Myślicie że to wystarczy?