  • Data: 2007-07-23 07:56:59
    Temat: Żenię się - kwestie majątkowe
    Od: Leonid <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    prosze o pomoc w nastepujacej sprawie, za dwa miesiace zmieniam stan
    cywilny. W tej chwili razem z moja ukochana posiadamy mieszkania ja mam
    swoje, ona ma swoje.

    - Czy po slubie, ja stane sie wspolwlascicielem jej mieszkania a ona
    mojego ? I jak to sie może potoczyc w przypadku rozwodu, nie chcę
    skonczyc na centralnym ;).

    Druga kwestia to to ze moi rodzice posiadaja dom, oraz mieszkanie ktore
    na razie nie sa przepisane na mnie.

    - Czy w przypadku gdyby nie daj Boże cos z nimi sie stalo zlego, to
    spadkobiercami bedziemy wspolnie z moja przyszla małżonką czy tez
    "majątek" ten przypadnie bezposrednio na mnie ?

    Bardzo dziękuje za wszelakie sugestie.

    Pozdrawiam
    Leonid