  • 31. Data: 2008-11-10 18:18:47
    Temat: Re: Zdjecie simlocka a utrata gwarancji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Nov 2008, FlashT wrote:

    > Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal
    [...]
    > Alez ja to wszystko rozumiem, tylko ze... jak juz mowilem, wgranie samego
    > softu omijajacego CID (blokade uniemozliwiajaca wgranie innego softu niz
    > rebrandowanego przez Orange w tym wypadku) nie prowadzi do utraty gwarancji.

    Pomijasz mały, drobny szczegół.
    Warunki *gwarancji* są *dowolne*.
    Gwarant może określić jakie chce, nie ma zakazu.
    Deklaruje wyłącznie że przy spełnieniu takich i takich warunków
    udziela gwarancji, kropka. Nic więcej.
    Jak chce to może gwarancji nie udzielić w ogóle.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2008-11-10 18:22:16
    Temat: Re: Zdjęcie simlocka a utrata gwarancji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Nov 2008, FlashT wrote:

    > Ja moze jeszcze od siebie dodam...
    >
    > http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/niedo
    zwolone_klauzule/rejestr_klauzul_niedozwolonych/
    [...]
    > ramach (.) uprawnień z tytułu
    > niezgodności z umową"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Tak dla porządku podkręślę co trzeba dla tych, co się o *gwarancji*
    wypowiadają :D ("niezgodność" jest odrębną konstrukcją prawną).

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2008-11-12 17:04:20
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    O... ciekawie przed tym wszystkim zabezpieczyla sie firma HTC (producent)...
    Napisalem do supportu i odpisali mi, ze zeby sciagnac jakikolwiek soft HTC z
    ich strony trzeba wpisac odpowiendi S/N telefonu... a co za tym idzie, nie
    da sie sciagnac nierebrandowanego softu na serial rebrandowanego telefonu.
    To co wg nich z tego wynika, to to, ze wgranie normalnego softu na
    rebrandowany telefon jest po prostu nie legalne (bo samo sciagniecie go jest
    nielegalne), dlatego gwarancja jest anulowana :) Niezle zakombinowali, nie?
    :)

    Pozdrawiam,
    FlashT