  • 31. Data: 2009-05-07 21:46:51
    Temat: Re: Zdjęcia budynków prywatnych i zakaz ich robienia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:gtv33a$b7h$2@inews.gazeta.pl...
    > Jaki problem ? Mówi się "proszę wyjść" a gdy gość nie chce wzywa się
    > policję, która winna go zgarnąć jako osobę podejrzaną o czyn z art. 193
    > kk. Ale to już chyba było ;)

    Ale jak weźmiesz od kogoś kasę za wejście, a potem zaczniesz go bez
    istotnej przyczyny wyrzucać, to narażasz się na zarzut czystego oszustwa.
    Więc z tym wzywaniem Policji, to ja bym się powstrzymał, bo może to się
    skończyć różnie :-)

  • 32. Data: 2009-05-10 17:38:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Ale jak weźmiesz od kogoś kasę za wejście, a potem zaczniesz go bez
    > istotnej przyczyny wyrzucać, to narażasz się na zarzut czystego
    > oszustwa.

    Z muzeów w których byłem, to w kasie był napisać ile się płaci dodatkowo
    za fotografowanie. To chyba wystarczy pomyśleć, z regulaminem się
    zapoznać itd ...

    --
    @2009 Johnson

  • 33. Data: 2009-05-10 20:08:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z muzeów w których byłem, to w kasie był napisać ile się płaci dodatkowo
    > za fotografowanie. To chyba wystarczy pomyśleć, z regulaminem się
    > zapoznać itd ...

    Oczywiście. Ale nadal zabronić fotografowania w oparciu o ten przepis nie
    sposób.

  • 34. Data: 2009-05-10 20:28:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 10 May 2009 22:08:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Oczywiście. Ale nadal zabronić fotografowania w oparciu o ten przepis
    > nie sposób.

    A zabronić oglądania filmu bez kupna biletu?
    Natomiast na pewno nie da się tego podciągnąć pod art. 193 kk.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 35. Data: 2009-05-10 21:11:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Natomiast na pewno nie da się tego podciągnąć pod art. 193 kk.

    Bo ?

    --
    @2009 Johnson

  • 36. Data: 2009-05-11 06:46:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 10 May 2009 23:11:06 +0200, Johnson napisał(a):

    > Bo ?

    Bo to strzelanie do wróbla z armaty. Bo widz w kinie bez biletu nie jest
    ścigany przez prokuratora, nawet jeśli nie opuści seansu na żądanie
    biletera. Bo w takim miejscu jak muzeum, w godzinach jego otwartości,
    "żądanie" tam wskazane nie może oznaczać "pan wyjdzie, a pan może zostać".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 37. Data: 2009-05-11 10:33:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Bo to strzelanie do wróbla z armaty. Bo widz w kinie bez biletu nie jest
    > ścigany przez prokuratora, nawet jeśli nie opuści seansu na żądanie
    > biletera.

    A powinien być ścigany. Nie moja wina że prokuratora nie zna prawa :)

    --
    @2009 Johnson

  • 38. Data: 2009-05-12 07:04:37
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>