  • 51. Data: 2008-08-28 15:11:48
    Temat: Re: Zdjecia Dworca i reakcja Policji we Wro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Aug 2008, witek wrote:

    > Prosili :)

    Popatrz na mój sąsiedni post.

    > Skoro nie chciał, to chcieli ustalić tożsamość. jak wyżej

    Uważasz, że jak policjant poprosi Cię o wylanie niesionej dajmy
    na to przez Ciebie butelki mleka, to wylegitymowanie po odmowie
    będzie czymś całkiem normalnym?
    Aby na pewno mamy "normalność" z właściwej strony?

    Dla porządku - widziałem kiedyś taką nielegalną :) "akcję": gościu
    popija z puszki piwo (park), idzie patrol... patrol proponuje, że
    nie zauważy, jak to piwo zostanie natychmiast wylane (co się
    dzieje).
    I mi wychodzi, że usiłujesz porównać owe zdjęcia do odmowy wylania
    w TAKIM przypadku (kiedy pijący popełnia WYKROCZENIE).

    Twoje "jak wyżej" raczej wskazuje na to, że tam są nogi (znaczy
    że stoi na głowie :[)

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2008-08-28 17:32:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:
    > "Zechce pan wylać tę oranżadę, o tam, do ścieku".
    > W ustach funkcjonariusza publicznego, występującego w mundurze.

    Ehm, nie dawniej, jak dwa miesiace temu w Balicach :)
    przy odprawie przed odlotem: 'wrzuci pan te butelke do kosza'.
    A chwile pozniej moglem zanabyc taka sama butelke, ale w cenie
    trzy razy wyzszej niz w sklepie.

    No i konkluzja: histeria z napojami byla moim zdaniem
    lobbowana przez zdychajace sklepy wolnoclowe, ktore
    teraz juz jako clowe poidla odzyly pieknie. A na serio:
    jakby ktos chcial zrobic chryje na pokladzie, to wystarczy
    rozpruc akumulator z komorki czy laptopa i napluc na niego.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 53. Data: 2008-08-28 18:33:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

    > Ehm, nie dawniej, jak dwa miesiace temu w Balicach :)
    > przy odprawie przed odlotem: 'wrzuci pan te butelke do kosza'.
    > A chwile pozniej moglem zanabyc taka sama butelke, ale w cenie
    > trzy razy wyzszej niz w sklepie.

    Nie do końca taką samą.
    Sprawdzoną prześwietloną i obejrzaną. Jednym słowem secured.
    A co było w twojej tego nikt nie wie.

> [...]
    > jakby ktos chcial zrobic chryje na pokladzie, to wystarczy
    > rozpruc akumulator z komorki czy laptopa i napluc na niego.

    Nie. Całość się wzięła z tego, że ichniejsze urządzonka do
    prześwietlania bagażu nie były w stanie wykryć metalowych przedmiotów
    zanurzonych w płynie.

  • 54. Data: 2008-08-29 13:06:54
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Aug 27, 3:21 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Utwór w postaci wyglądu budynku można rozpowszechniać (zgodnie z tym
    > przepisem) w dowolnej formie różnej od oryginalnego użytku.

    Wygląd budynku nie jest utworem.

    > Samo zdjęcie owszem - jest już nowym utworem, ale jego pełnym
    > dysponentem jest już jego autor.

    Nie jest pełnym dysponentem, chyba że przyjmiemy tak jak Olgierd, że
    zdjęcie nie jest utworem zależnym. Jestem przeciwnego zdania.

  • 55. Data: 2008-08-30 14:39:57
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Pewnie tak było. Artykuł zawiera informacje, że przeciwko tym osobom
    > zostanie skierowany wniosek do sądu. Przecież nie za fotografowanie.

    Pewnie dla uzykania odpowiedniej ostrości kadru popijali pifko;)))

    --
    Pzdr
    Leszek