  • 31. Data: 2006-10-16 11:42:08
    Temat: Re: Zdarzenie w szkole i odszkodowanie
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    > [...] Ot po ktrótce mam nadzieje wyjaśniłem
    > zasady funkcjonowania polisy OC.
    >... ale nikt nie pytał.

    Nie pytał bo nie wiedział o co pytać.
    Z tego co widac to prwie nikt nie wie tutaj o co chodzi. No może poza
    tobą.

  • 32. Data: 2006-10-16 18:52:52
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia 16 Oct 2006 04:38:08 -0700, tokaj1 w wiadomości
    ups.com> napisał(a):

    > Dlaczego uczepiliście się szkoły a nie nauczyciela.

    Art. 120 KP.

    --
    Sz.

  • 33. Data: 2006-10-17 08:04:16
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    zacytowany Kodeks Pracy mówi o układzie pracownik-pracodawca.
    Poszkodowane dziecko nie jest ani jednym, ani drugim i nie interesują
    ich co zrobi dyrektor z nauczycielem lecz zadoścuczynienie. Należy
    sie dośc duża kasa. Wyrwą należne pieniądze to będą sie bawić w
    sprawy etyki, honoru itp.

  • 34. Data: 2006-10-17 18:21:34
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia 17 Oct 2006 01:04:16 -0700, tokaj1 w wiadomości
    ps.com> napisał(a):

    > Należy sie dośc duża kasa.

    Ale nie od pracownika.

    --