  • 1. Data: 2006-10-12 14:45:53
    Temat: Współwlasność
    Od: "Kakens" <k...@g...com>

    Otrzymałem dom po rodzicach w trakcie trwania malzenstwa. Czy po
    rozwodzie malzonka dziedziczy czesc domu?

  • 2. Data: 2006-10-12 15:25:41
    Temat: Re: Współwlasność
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kakens wrote:
    > Otrzymałem dom po rodzicach w trakcie trwania malzenstwa. Czy po
    > rozwodzie malzonka dziedziczy czesc domu?

    Nie.
    To co dostajesz w spadku lub jest tobie darowane jest tylko twoje.
    Wspólne jest to co dorobicie się razem.
    Ale: jesli ten dom sprzedasz i kupisz za tak uzyskane pieniądze inny dom
    , to będzie już wspólny.

  • 3. Data: 2006-10-16 14:36:36
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > Ale: jesli ten dom sprzedasz i kupisz za tak uzyskane pieniądze inny dom
    > , to będzie już wspólny.

    nie będzie - art.33 pkt 10 kro

    KG