eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie?Zbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie?
  • X-Received: by 2002:a25:3342:: with SMTP id z63mr30217550ybz.393.1605881727901; Fri,
    20 Nov 2020 06:15:27 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:3342:: with SMTP id z63mr30217550ybz.393.1605881727901; Fri,
    20 Nov 2020 06:15:27 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin3
    !goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews
    .com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 20 Nov 2020 06:15:27 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.195;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.195
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Zbyt niska prędkość Internetu- odszkodowanie?
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 20 Nov 2020 14:15:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 31
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:804095
    [ ukryj nagłówki ]

    Neostrada(chyba jeszcze to się tak nazywa) z Orange
    W umowie są zapisy tego typu:

    "W ramach Neostrady (Internetu) otrzymują
    Państwo dostęp do internetu bez limitu przesyłania danych:
    1) ze zwykle dostępną prędkością stanowiącą 70 % prędkości
    maksymalnej do komputera
    2) z maksymalną prędkością - do komputera 80Mb/s
    Przez prędkość zwykle dostępną rozumiemy prędkość, jaką możecie Państwo uzyskać przez
    70 % okresu rozliczeniowego."

    Czyli przez 70% okresu rozliczeniowego powinienem mieć min 56Mb/s
    Przez praktycznie cały okres umowy miałem prędkość
    "zwykle dostępną" w okolicach 20Mb/s czyli niższa o 75% od prędkości maksymalnej w
    mojej ofercie.
    Złożyłem reklamację domagając się korekty rachunków za ostatni rok o 70%- bo miałem o
    70% niższą prędkość jak mieć powinienem(zwykle dostępną).

    Reklamację odrzucili pisząc że warunkiem wypłaty odszkodowania jest określenie przez
    Klienta poza kwotą odszkodowania oraz wskazania nr konta bankowego, na który nastąpi
    wypłata ewentualnego odszkodowania również dostarczenie dokumentów potwierdzających,
    że Klient poniósł szkodę/nie zyskał w wyniku zaniżonych parametrów działania usługi.

    Maja rację?
    Czy faktycznie nic mi się nie należy za to że przez rok czasu miałem usługę o 70%
    niższych parametrach jak w umowie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1