  • 151. Data: 2019-06-19 14:09:40
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d091de6$0$17349$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 18.06.2019 o 16:26, J.F. pisze:
    >W większości przypadków - przypuszczam, że wątpię - były
    >(kilkukrotnie) korpoludek;) Ci co umieją umieją niezależnie od korpo.
    >Typowy korpoludek robi typowe rzeczy i żadnych bardzo wybitnych
    >umiejętności nie posiada.

    Ale za to przydatne w innej korpo :-)

    >Raczej nikt nie chce w robocie byłych mundurowych (chyba że specyfika
    >tego wymaga). Są oni... specyficzni. Nie chodzi nawet o umiejętności
    >a o sposób myślenia i bycia.

    Ale masz na mysli tak ogolnie, czy informatykow ?
    Zauwaz tez, ze mowa informatykach, co do wojska nie pasowali :-)

    J.

  • 152. Data: 2019-06-19 14:39:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-19, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A ja sie doliczylem podobnego rozmiaru bitu ...
    >
    > No dobra - byc moze pomysl czytania skasowanych danych zyskal druga
    > mlodosc, i nawet jesli znow jest to trudne, to bylo to mozliwe juz po
    > tym, jak pierwszy raz wydawalo mi sie trudne :-)

    Być może my to zresztą rozpatrujemy od tzw. upy strony bo to w sumie
    mniej chodzi chyba o rozmiar domen co o gradienty pola i zmianę tego
    pola po(chodna po) czasie (jak głowica wpada w linie). To powinno być
    dużo czulsze niż pomiar wartości pola.

    --
    Marcin

  • 153. Data: 2019-06-19 21:12:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2019 o 14:07, J.F. pisze:

    > Ale kto - Szydlo ? kierowca z BOR ? Adwokat chlopaka ?
    >
    > Co innego, jakby poszlo o grube miliony ...

    W tym przypadku nikt nikogo nie kupował. Przyszło polecenie, to robią
    wszystko, żeby nie było winy władzy. Pytanie za 100 punktów - prokurator
    zapytał świadka straszydło czy jechali na gwizdkach?

    Shrek

  • 154. Data: 2019-06-19 21:16:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2019 o 14:09, J.F. pisze:

    > Ale za to przydatne w innej korpo :-)

    Ale zwykle jak jedno korpo zwalnia, to inne nie zatrudniają.

    > Ale masz na mysli tak ogolnie, czy informatykow ?

    Tak ogólnie.

    > Zauwaz tez, ze mowa informatykach, co do wojska nie pasowali :-)

    Powiem wprost - uważam że służba w służbach mundurowych uszkadza
    psychicznie ludzi... Jak masz takiego normalnego i uszkodzonego, to kogo
    weźmiesz?

    Shrek

  • 155. Data: 2019-06-20 00:42:46
    Od: ń <...@...n>

    Korpo też uszkadza.
    I urząd, i sąd, i bycie na własnym.

    -----

  • 156. Data: 2019-06-20 00:43:52
    Od: ń <...@...n>

    www.rp.pl/Sadownictwo/190619611-Plyta-z-wypadku-Szyd
    lo-bez-znaczenia.html
    Najlepszy jest komentarz ;-)

  • 157. Data: 2019-06-20 00:49:25
    Od: ń <...@...n>

    W sumie fajnie, że wg Twojej teorii nie trzeba kupować okularów z filtrem UV, skoro
    wystarczą dowolne szklane.
    A jeszcze przypomnij, z czego rury świetlówek UV robią.

  • 158. Data: 2019-06-20 02:20:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-19, ń <...@...n> wrote:
    > W sumie fajnie, że wg Twojej teorii nie trzeba kupować okularów z
    > filtrem UV, skoro wystarczą dowolne szklane. A jeszcze przypomnij, z
    > czego rury świetlówek UV robią.

    To nie jest moja teoria, to jest twój zasób wiedzy, na podstawie którego
    próbujesz składać razem kawałki i średnio ci to siłą rzeczy wychodzi.
    Przeciez Ty nawet nie wiesz, że są różne zakresy promieniowania UV, i że
    różne materiały przepuszczają w różnym stopniu konkretne zakresy a nie
    100% lub 0%. Jakbyś wiedział to nie zadałbyś kolejnego głupkowatego
    pytania, i wiedziłbyś równiez, że kwarc ma nie tylko formę górskiego
    kryształu.

    Sory Winetu, jakbyś jeszcze nie był tak w sobie zadufany, ale tak to
    zwyczajnie szkoda mi czasu aby Ci coś tłumaczyć.

    --
    Marcin

  • 159. Data: 2019-06-20 08:33:42
    Od: p...@g...com

    --Doszło do pęknięcia dwóch płyt CB. Nie wiemy w jakim czasie, ani w jakich
    okolicznościach to się stało - mówi "Rzeczpospolitej" sędzia Beata Górszczyk,
    rzeczniczka Sądu Okręgowego w Krakowie.

    nie mowie ze sie nie da natomiast polecam kazdemu sprobowac

    --Mam pomysł gdzie tego szukać, powinno udać się uzyskać kopię o którą zwrócił się
    sąd - zaznacza Babiński.

    na kleczkach do adwokata ? czy moze kopia binarna dostarczona przez znakomitych
    rzadowych informatykow ? to jakies jaja

  • 160. Data: 2019-06-20 09:07:45

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to robić próby z teczkami akt zrzucanymi na gres z
    powiedzmy 2,5-metrowej szafy.
    Z tym że jedna gdyby pękła, to może jeszcze dałoby się zrozumieć, ale że pękły dwie
    to powtarzalność jakości jak w
    szwajcarsko-japońskim zegarku.
    BTW zespół fachowców od Antka nie takie dane da radę odzyskać.

    -----