  • 11. Data: 2011-06-11 11:31:52
    Temat: Re: Zawód adwokat.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    .B:artek. pisze:

    > Są księża będący duchowymi przewodnikami i pedofile albo przekrętasy.

    Czym się charakteryzują księża "przekrętasy" ??!

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-06-11 11:33:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    slawek7 pisze:

    > Czy w dzisiejszych czasach łatwo jest zostać adwokatem?

    Jak się chce i ma odrobinę zdolności to bardzo łatwo.

    > Czyli, czy na studiach jest łatwo, czy egazminy zdać jest łatwo,

    Bardzo łatwo. 10 miesięcy nic nie robisz a potem 2 miesiące się uczysz.
    Tak to przynajmniej pamiętam ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 13. Data: 2011-06-11 12:00:23
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 11-06-2011 13:31, Johnson pisze:
    > Czym się charakteryzują księża "przekrętasy" ??!

    Minięciem się z powołaniem i robieniem biznesów, często wątpliwych w
    świetle prawa ziemskiego, ale i moralności chrześcijańskiej. Do tego
    biadoleniem nad tym, że biednym trzeba pomagać, albo że parafia jest
    taka biedna, że dach przecieka, że nikt się nie garnie do pomocy
    duszpasterzowi, przy jednoczesnym prowadzeniu wystawnego trybu życia.

    --
    .B:artek.

  • 14. Data: 2011-06-11 14:31:20
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-11 12:23, kauzyperda pisze:

    > nie, nie, to sie nazywa "klasyka gatunku"

    Albo "statystycznie istotny wniosek".
    Z resztą - w ubecji podobnie, a jedno z drugim jakoś dziwnie się splata.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 15. Data: 2011-06-11 18:07:46
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-11 13:33, Johnson pisze:

    > Jak się chce i ma odrobinę zdolności to bardzo łatwo.

    > Bardzo łatwo. 10 miesięcy nic nie robisz a potem 2 miesiące się uczysz.
    > Tak to przynajmniej pamiętam ;)

    Ewentualnie mozesz sie obrzezac to tez pomaga oprocz korzeni po matce.

  • 16. Data: 2011-06-12 07:43:44
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Problem w tym że ten ktoś o którym mówię, pochodzi z nie do końca
    zamożnej rodziny (wieś, ale to akurat nie uszczerbek). Od najmłodszych
    lat wóda i imprezy. Do łóżka z kim popadnie. A tu się dowiaduję że
    aplikację robi i to na 4 roku?
    Dla mnie to totalny szok.

  • 17. Data: 2011-06-12 08:12:18
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-12 09:43, slawek7 pisze:
> [...]
    > zamożnej rodziny (wieś, ale to akurat nie uszczerbek). Od najmłodszych
    > lat wóda i imprezy. Do łóżka z kim popadnie. A tu się dowiaduję że

    Zaden szok sam znalem pewna pania adwokat ktora w mlodosci dorabiala dupa.

  • 18. Data: 2011-06-13 12:24:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.06.2011 10:12, Arkady pisze:

    > Zaden szok sam znalem pewna pania adwokat ktora w mlodosci dorabiala dupa.

    Śmiem twierdzić, że to dobra praktyka do pracy w tej branży...

  • 19. Data: 2011-06-13 13:50:50
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-13 14:24, Andrzej Ława pisze:

    > Śmiem twierdzić, że to dobra praktyka do pracy w tej branży...

    ;)

    ...gdyby się to dało wstukać do usenetu fontem 120pt ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 20. Data: 2011-06-14 06:06:39
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.06.2011 15:50, Maruda pisze:

    > ;)
    >
    > ...gdyby się to dało wstukać do usenetu fontem 120pt ;)

    Da się, ale używanie HTMLa w usenecie to herezja ;->