  • 211. Data: 2024-06-02 12:08:16
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 09:32, Shrek pisze:
    > Tak czy inaczej chiałbym tylko zauważyć, że my tu na poważnie
    > dyskutujemy na tym czy policja może lecieć w chuja bo im tego nie
    > udowodnisz. A policjant pisze jeszcze_jak!.jpeg To jest kurwa najlepszy
    > dowód na patologię i tyle.

    Policja między innymi prowadzi działania poszukiwawcze. Za osobami
    poszukiwanymi z przyczyn prawnych ale i zaginionymi. Z tymi zaginionymi
    jest ten problemik, że jak idą ulicą, to pewnie pomocy nie potrzebują,
    tym nie mniej nadal jakoś by trzeba odhaczyć, że zaginiony już nei jest
    zaginiony. I jedną z form realizacji tych działań jest właśnie
    legitymowanie osób.

    Wróćmy do dziecka w Andrychowie. Policjanci dziecka nie znali. Czy
    uważasz, że ustalanie tożsamości wszystkich nastolatek idących ulicą,
    powiedzmy w ubiorze podobnym do zaginionej to było bezprawie
    dyskryminujące nastolatki idące w spodniach przed tymi w spódniczkach
    (albo na odwrót, jak akurat zaginiona miała spódniczkę, bo nie wiem)?

    Albo tam pod Krakowem, gdzie kobieta zaginęła na jakimś polu. Jakby
    ustalali tożsamość wszystkich kobiet napotkanych w tym rejonie, to
    dyskryminacja kobiet, względem mężczyzn? A może powinni i mężczyzn
    legitymować, by uniknąć zarzutu w Twojej strony, ze bezpodstawnie
    kobiety dyskryminują.

    No i teraz weź pod uwagę, ze takich poszukiwanych są dziesiątki tysięcy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 212. Data: 2024-06-02 12:19:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Albym czy nie album, to rzecz bez większego znaczenia. Gdzies te zdjęcia
    > są i można je zobaczyć. Oznacza to, że można skojarzyć w tym
    > nieprawidłowo.

    Oni niczego nie kojarzą tylko tworzą pozory. Można sobie zrobić
    statystykę na ile w ogóle takie zdjęcie może tworzyć poważne podejrzenie.

  • 213. Data: 2024-06-02 13:47:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Weź Ty się ogarnij. Co to jest "zmyślony powód ustalenia tożsamości"?

    Ja pierdole...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 214. Data: 2024-06-02 13:49:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak ktoś nie jest poszukiwany, to po kilku minutach pójdzie dalej.
    Ale my nie o tym rozmawiamy. Tylko o podstawie prawnej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 215. Data: 2024-06-02 13:52:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To znajdź. Kreujesz się na wybitnego znawcę, to pewnie nie ma problemu w
    > znalezieniu.

    Ale to ty powinieś ją znać a nie ja - twierdzisz że w ustawie o policji
    w zadaniach policji określonych w art 14 w szczególności w ust. 1 pkt 2
    nic o tym nie ma?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 216. Data: 2024-06-02 13:55:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tym nie mniej nadal jakoś by trzeba odhaczyć, że zaginiony już nei jest
    > zaginiony. I jedną z form realizacji tych działań jest właśnie

    "- Staram się od czasu do czasu robić zakupy, by w sklepie spożywczym
    zobaczyć są ceny. Porównuję je do cen w skupie. Dziś bardzo ważne jest
    zjawisko, pani mnie pyta o ceny w sklepie, natomiast po drugiej stronie
    są rolnicy. Rolnicy cieszą się... "

> [...]
    > dyskryminujące nastolatki idące w spodniach przed tymi w spódniczkach
    > (albo na odwrót, jak akurat zaginiona miała spódniczkę, bo nie wiem)?

    Dobre pytanie - a legitymowaliscie? To czego dupę zawracasz?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 217. Data: 2024-06-02 14:56:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 13:49, Shrek pisze:
    > Ale my nie o tym rozmawiamy. Tylko o podstawie prawnej.

    No to w podstawie prawnej masz "w celu ustalenia tożsamości".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 218. Data: 2024-06-02 14:58:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.06.2024 o 13:52, Shrek pisze:

    > Ale to ty powinieś ją znać a nie ja - twierdzisz że w ustawie o policji
    > w zadaniach policji określonych w art 14 w szczególności w ust. 1 pkt 2
    > nic o tym nie ma?

    Czyli w sumie doszliśmy do sedna. Nie masz zielonego pojęcia o czym
    piszesz. Domagasz się, by to adwersarz się domyślił, o co Tobie chodzi,
    a najlepiej, żeby podał do twoich wyssanych z palca tez znalazł podstawę
    prawną. Bo jak podaje jakąś, która świadczy na Twoja niekorzyść, to na
    pewno kłamie, bo przecież Ty wiesz lepiej. To tak w skrócie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 219. Data: 2024-06-02 15:28:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to w podstawie prawnej masz "w celu ustalenia tożsamości".

    Powiedz proszę że sobie jaja robisz...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 220. Data: 2024-06-02 15:29:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > prawną. Bo jak podaje jakąś, która świadczy na Twoja niekorzyść, to na
    > pewno kłamie, bo przecież Ty wiesz lepiej. To tak w skrócie.

    Typie - pytasz się gdzie jest napisane, dostajesz odpowiedź (mimo że
    powinieneś ją znac bo to twój asrany obowiązek sużbowy) i jeszcze masz
    pretensję?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!