eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZatrzymany przez oficera dyz. jednostki za zrobienie foto kawalka bramy › Zatrzymany przez oficera dyz. jednostki za zrobienie foto kawalka bramy
  • Data: 2008-04-23 08:02:47
    Temat: Zatrzymany przez oficera dyz. jednostki za zrobienie foto kawalka bramy
    Od: "marks35" <m...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie. Przytrafiła mi się wczoraj trochę dziwna sytuacja.
    Przechodząc obok jednostki wojskowej zrobiłem zdjęcie elementu bramy
    wjazdowej i kawałka budynku. PO tym fakcie zostałem "poproszony" o udanie
    się na biuro przepustek do oficera dyżurnego. Ten wezwał żandarmerie
    wojskowa. Skończyło się na spisaniu moich danych. Z tego co słyszałem nie ma
    już zakazu robienia takich zdjęć. Zostałem zatrzymany na przeszło godzinę
    oraz straszony, że jak nie przyjdę to zostanie wezwana policja. Czy oficer
    dyżurny nie przekroczył swoich kompetencji "zwijając" mnie z chodnika?
    Pozdrawiam. Marek