  • 21. Data: 2005-05-20 10:43:40
    Temat: Re: Zaświadczenie o tytule magistra.
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 5/18/2005 3:30 AM, witek wrote :

    > jedynym dokumentem stwierdzającym posiadanie tytułu magistra jest dyplom.

    A ja po raz kolejny poproszę o podstawę prawną do takiego stwierdzenia :-)

    > to tak jakbyś chciał zaświadczenie o ukończeniu szkoły i zdaniu matury
    > zamiast świadectwa.

    W omawianym przypadku pytający chce zaświadczenie _obok_ dyplomu a nie
    _zamiast_.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 22. Data: 2005-05-20 15:06:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > A ja po raz kolejny poproszę o podstawę prawną do takiego stwierdzenia :-)

    Rozporządzenie ministra, ale naprawdę nie chce mi się teraz szukać, które.
    Jak znajdę przy okazji to ci podrzucę.

    > W omawianym przypadku pytający chce zaświadczenie _obok_ dyplomu a nie
    > _zamiast_.

    a co za różnica zamiast czy obok.
    Wyobraś sobie, że dostałeś świadectwo maturalne i zaświadczenie, że
    zdałeś maturę.
    Nie ma czegoś takiego jak zaświadczenie, że zdałeś maturę.
    Tak samo jak nie ma zaświadczeń o tytule magistra.
    To zaświadcza dyplom.

  • 23. Data: 2005-05-20 15:39:19
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 5/20/2005 5:06 PM, witek wrote :

> [...]
    > zdałeś maturę.
    > Nie ma czegoś takiego jak zaświadczenie, że zdałeś maturę.
    > Tak samo jak nie ma zaświadczeń o tytule magistra.

    OK. Niech będzie. Moim zdaniem nie masz racji, i będę się tego trzymał
    do momentu kiedy wskażesz odpowiednie rozporządzenie...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 24. Data: 2005-05-20 16:13:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > OK. Niech będzie. Moim zdaniem nie masz racji, i będę się tego trzymał
    > do momentu kiedy wskażesz odpowiednie rozporządzenie...

    Jak tylko mi się rzuci w oczy, to ci podeślę.