  • 71. Data: 2023-12-29 11:19:00
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 20:56, J.F pisze:
    > Ale konstytucja mówi, ze moze rozwiązac Sejm, jesli ustawa budzetowa
    > nie zostanie przedłożona mu do podpisu.
    > Zostanie.

    Co z tego że mówi.

    Konstytucja mówiła że Minister może przejmować TVP?

    Mówiła że Krajowa rada radiofonii i telewizji.

    Tak mówiła KONSTYUTUCJA

    Prezydent powie że się będzie ZASTANAWIAŁ bo są powody i suweren ma
    wątpliwości w związku nielegalnymi działaniami Sienkiewicza.
    I co powiesz?

    Tak właśnie tłumaczą prawnicy w mejstrimach.
    Co prawda konstytuacja TO ale po działaniach prezydenta to TAMTO.

    Nie rozumiesz na jaki lewel weszliśmy tymi uchwałami?

  • 72. Data: 2023-12-29 11:28:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 17:56, Shrek pisze:
    > Zapewniam cię że rozumieją tylko robią kurwę z logiki.

    I znowu się z Tobą zgadzam ;-)

    Tylko że Ty to uważasz za normalne a ja NIE.

  • 73. Data: 2023-12-29 11:36:32
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 11:08, _Master_ pisze:

    > Jeśli jest przepis że nie wolno kraść.
    >
    > to logiczne jest interpretowanie takiego oczywistego przepisu że co
    > prawda nie wolno ale jak kradnie RUDY rzadko i niechętnie to już mu WOLNO?

    Mam analogię w sam raz na twój poziom umysłowy :) Robin Hood to kradł
    bogatym czy tylko zwracał biednym zagrabione?

  • 74. Data: 2023-12-29 11:53:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-29 o 11:36, Jacek pisze:
    > Mam analogię w sam raz na twój poziom umysłowy

    Jesteś taki mądry a nie potrafisz znaleźć analogi na _zawężenie_ prawa

    Opisałeś negację

  • 75. Data: 2023-12-29 12:41:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.12.2023 o 11:13, _Master_ pisze:
    > Zlikwidować też finansowanie partii politycznych z budżetu.

    Ja bym zaproponował inne rozwiązanie. Ustalić limit i niech każdy
    składając PIT zdecyduje, na jaką partię ma to zostać przekazane.
    Pozostaje kwestia, co zrobić, jak ktoś żadnej nie wskaże. Podzielić te
    pieniądze proporcjonalnie do pozostałych oświadczeń? Podzielić
    proporcjonalnie do pieniędzy rozdysponowanych w odniesieniu do
    oświadczeń? Czy stworzyć jakiś budżet - przykładowo przesyłać to na
    Kancelarię Prezydenta, jako reprezentanta całego narodu.

    W takim rozwiązaniu upatruję przykładowo takiego dobrodziejstwa, że
    teraz politycy musieliby dbać o wyborców przez całą kadencję, a nie
    tylko przez kilka miesięcy poprzedzających wybory. Partia, która
    wygrałaby wybory, ale nie realizowała swojego programu mogłaby po prostu
    zbankrutować do kolejnych wyborów.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 76. Data: 2023-12-29 12:45:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 16:48, _Master_ pisze:
    > i w interesie społecznym jest aby wszystkie 3 duże telewizje z
    > koncesjami na cały kraj przekazywały tą samą narrację?
    W moim interesie (za społeczeństwo nie będę się wypowiadał) jest, by
    przekaz był prawdziwy. Dokąd będziemy tolerować kłamstwa, dotąd nie
    będzie to w interesie społeczeństwa w moim rozumieniu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 77. Data: 2023-12-29 13:41:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 18:16, cef pisze:
    > To chyba Ty żyjesz w matriksie.
    > To co jest, to samo życie.
    > Czyli nie dojrzałeś.

    Pracownik który w prywatnej firmie tak by się wypowiadał i tak wykonywał
    swoje obowiązki po miesiącu wylądowałby na bezrobociu

    Dlatego prawnicy tak kurczowo trzymają się swojego fachu i dbają by było
    co robić.

    Mogą co najwyżej cudze dzieci uczyć ;-)

  • 78. Data: 2023-12-29 13:42:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-28 o 23:55, Kviat pisze:
    > Do zwolnienia z odbycia kary więzienia.
    > A nie do tego żeby uznać, że przestępca nie nie jest przestępcą, pedofil
    > nie jest pedofilem, a złodziej nie jest złodziejem.

    BRAWO

    Masz rację. Do tego jest prawo łaski.

    Tymczasem kurwy prawnicze chcą jednak do tego więzienia wsadzać

  • 79. Data: 2023-12-29 13:44:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > W moim interesie (za społeczeństwo nie będę się wypowiadał) jest, by
    > przekaz był prawdziwy. Dokąd będziemy tolerować kłamstwa, dotąd  nie
    > będzie to w interesie społeczeństwa w moim rozumieniu.

    Kto zdecyduje co jest kłamstwem, manipulacją, przemilczeniem?

    Dżumę chcesz leczyć cholerą?

    Kłamstwa CENZURĄ?

  • 80. Data: 2023-12-29 14:36:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Dec 2023 13:42:34 +0100, _Master_ wrote:

    > BRAWO
    > Masz rację. Do tego jest prawo łaski.
    > Tymczasem kurwy prawnicze chcą jednak do tego więzienia wsadzać

    Bo był jakis wyrok, prezydent ułaskawił, teraz jest inny wyrok ...
    czemu prezydent nie ułaskawi?

    J.