  • 171. Data: 2023-12-30 16:17:09
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 16:05, _Master_ pisze:

    > Teraz już WSZYSTKO wolno

    Wszysto to jeszcze nie.

    > Sienkiewicz złamał WPROST dwie ustawy

    A pis fafnaście.

    > To prezydentowi nie wolno? ;-)

    Prezydent już swoje połamał:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 172. Data: 2023-12-30 16:19:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 16:07, _Master_ pisze:

    > Komuna też miała ;-)

    I przez parę dekad wygrywała.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 173. Data: 2023-12-30 16:20:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 16:09, _Master_ pisze:

    > Sprytnie zmieniasz temat.

    Nie zmieniam. Panstwo powinno posiadać państwową telewizję. Jak ma
    działać to jest temat na inną dyskusję. Zadałeś pytanie, dostałeś
    odpowiedź. W przypadku TVP rzeczywiście dobrym roziwązaniem jest
    zaoranie tego i zbudowanie od nowa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 174. Data: 2023-12-30 16:38:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 16:13, _Master_ pisze:

    > Nie masz merytorycznego wytłumaczenia jego występków?

    Mam - pisałem - w szkody wyrządzone przez pis wpisana jest dezynsekcja
    po ich obaleniu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 175. Data: 2023-12-30 18:19:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-30 o 16:20, Shrek pisze:

> [...]
    > działać to jest temat na inną dyskusję. Zadałeś pytanie, dostałeś
    > odpowiedź. W przypadku TVP rzeczywiście dobrym roziwązaniem jest

    Jak ma to zrobić tęczowa koalicja która nie ma mandatu na przegłosowanie
    weta prezydenta?

    Może Ty masz pomysł jak powinna wyglądać nowa ustawa o mediach?

    Może coś doradzisz Tuskowi bo mgliście to zapowiada.

    Nie miał widocznie dotąd czasu ;-)

  • 176. Data: 2023-12-30 18:32:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-30 o 16:08, Shrek pisze:

    > Podobnie jak po tym co zrobił pis i duda wolno sienkiewiczowi,

    Oczywiście pozwalamy na to samo co zrobił PiS. To jest oczywiste.

    Jednak nowa władza nie podoła bo suweren nie dał tyle mandatów.

    z tym że
    > nie do końca, bo jednak rozwiązanie poza konstytucyjne parlamentu to po
    > prostu zamach stanu.

    Znowu się zgadzamy. ;-)

    Respektujemy prawo tęczowej koalicji do zmian ustaw i zmian w TVP

    Wszyscy krytycy działań Sienkiewicza to przyznają.

    Jednak Tusk nie może tego zrobić LEGALNIE bo ma za mało szabel.

    To co robi jest ZAMACHEM STANU w mediach ;-)

  • 177. Data: 2023-12-30 18:36:02
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-30 o 14:41, Kviat pisze:
    > Owszem, tego co pis zrobił z tvp (i nie tylko z tvp) nie można puścić
    > płazem.

    Zgadza się. Trzeba ich ukarać.

    Ale trzeba być konsekwentnym.

    Za robienie tego samego tylko BARDZIEJ bo większość tęczowa ma za mało
    głosów też powinna być KARA.

    Tusk nawet nie spróbował się dogadać z Dudą. Miał pewność WETA?

  • 178. Data: 2023-12-30 18:59:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2023 o 18:32, _Master_ pisze:

    > Oczywiście pozwalamy na to samo co zrobił PiS. To jest oczywiste.
    >
    > Jednak nowa władza nie podoła bo suweren nie dał tyle mandatów.

    Prznudzasz. A ile trzrba mandatów, żeby lecieć w chuja jak pis?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 179. Data: 2023-12-30 22:46:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.12.2023 o 18:36, _Master_ pisze:

    > Zgadza się. Trzeba ich ukarać.
    >
    > Ale trzeba być konsekwentnym.
    >
    > Za robienie tego samego tylko BARDZIEJ

    Przywracanie normalności, to nie jest robienie tego samego. A tym
    bardziej BARDZIEJ.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 180. Data: 2023-12-30 23:20:31
    Temat: Re: Zasłyszane w tokfm [B. Sienkiewicz przywraca normalność Falandyzacji prawa za prezydenta Wałęsy]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Przywracanie normalności, to nie jest robienie tego samego. A tym
    > bardziej BARDZIEJ.

    Cel nie uświęca *wszystkich* środków.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa

    --