  • 1. Data: 2009-08-07 10:01:11
    Temat: Kto tu odpowiada?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Kumpel z pracy kupił w Żabce kartę z kodem do telefonu Orange. Okazało się,
    że kod nie działa. Poszedł do Zabki, żeby mu zwrócili kasę, albo wymienili
    na inny, a oni powiedzieli, że oni nie odpowiadają za kody, żeby poszedł do
    Orange. Poszedł do Orange, a tam mu powiedzieli, że przecież kupił to w
    Żabce, więc żeby poszedł do Żabki. I tu pytanie. Gdzie powinien dochodzić
    swojej straty? Kto tu odpowiada?

  • 2. Data: 2009-08-07 10:35:02
    Temat: Re: Kto tu odpowiada?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Ajgor wyskrobał(a):
> [...]
    > mu powiedzieli, że przecież kupił to w Żabce, więc żeby poszedł do
    > Żabki. I tu pytanie. Gdzie powinien dochodzić swojej straty? Kto tu

    Żabka, a właściwie prowadzący sklep, bo Żabka to franchising. Niezgodność
    towaru z umową.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-08-07 10:41:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał
    >Gdzie powinien dochodzić swojej straty?

    Tam, gdzie zawarł umowę kupna karty, a więc w sklepie.
    Aczkoliwek wcześniej można skontaktować się z operatorem, jakimś call
    center, może da się wyjaśnić i uruchomić tę kartę, jeśli to problem
    techniczny operatora. Często tak jest szybciej i prościej niż kopanie się ze
    sprzedawcą, który często nie ma na to wpływu jak działa system.

  • 4. Data: 2009-08-07 11:38:41
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > Kumpel z pracy kupił w Żabce kartę z kodem do telefonu Orange. Okazało
    > się, że kod nie działa. Poszedł do Zabki, żeby mu zwrócili kasę, albo
    > wymienili

    Fajnie by było, gdyby zwracali gdziekolwiek kasę za cos takiego.
    Tam po wykorzystaniu pierwszej kupionej i zużytej wymieniałbym na następne
    świeże.

  • 5. Data: 2009-08-07 12:09:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    .B:artek. pisze:

    > Żabka, a właściwie prowadzący sklep, bo Żabka to franchising.
    > Niezgodność towaru z umową.

    Nie jestem przekonany czy to towar.

    --
    @2009 Johnson

  • 6. Data: 2009-08-07 13:23:36
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości

    > Nie jestem przekonany czy to towar.

    Czy wszystko, za co płacimy nie jest towarem? Albo usługą?
    Acha. A gdzie w takim przypadku dochodzić sprawiedliwości?
    Czy UOKIK jest właściwym adresem?

  • 7. Data: 2009-08-07 13:43:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Czy wszystko, za co płacimy nie jest towarem? Albo usługą?

    Ano właśnie to usług nie stosuje się ustawy o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej.

    --
    @2009 Johnson

  • 8. Data: 2009-08-10 13:41:52
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Ajgor pisze:
> [...]
    > Orange. Poszedł do Orange, a tam mu powiedzieli, że przecież kupił to w
    > Żabce, więc żeby poszedł do Żabki. I tu pytanie. Gdzie powinien dochodzić

    Miałem taką sytuację w sieci Mobilking. Zrobiłem tak:

    Wysłałem maila na adres boku tej sieci, w treści maila opisałem sprawę i
    załączyłem skan paragonu z kodem doładowującym. Następnego dnia miałem
    konto naładowane;)

    Niech spróbuję ze skanem. Tylko niech nie pozbywa się oryginału
    paragonu, bo wtedy będzie po sprawie.

    Wg. wyjaśnień pracownika sieci Mobilking sklep faktycznie nie odpowiada
    za niedziałający kod i taką sprawę należy zgłosić do operatora.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 9. Data: 2009-08-10 19:41:35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 12:01:11 +0200, Ajgor napisał(a):

    > Gdzie powinien dochodziae
    > swojej straty? Kto tu odpowiada?

    u operatora terminala, często jest to BlueMedia ale tylko za pośrednictwem
    sprzedawcy

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
    _k_Warszawy_20070930-32.php