  • Data: 2002-12-15 07:20:49
    Temat: Zasilek rodzinny pobrany nieslusznie...
    Od: r...@l...localdomain (Roland Zerek) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prosze o porade, jak wybrnac z sytuacji, w ktorej moja zona pobiera
    zasilek rodzinny oraz wychowawczy, a ja rozpoczalem dzialalnosc
    gospodarcza. Dochody wzrosly na tyle, ze powinienem dawno to zglosic,
    ale poniewaz przebywalem zaz granica i nie mialem czasu na NIC, to
    zaniedbalem ta sprawe.

    Zasilek wciaz przychodzi do domu (wychowawczy, bo rodzinny u zony w
    pracy). Ostatnio go nawet odkladamy do zwrotu. Ale mysle, ze to nalezy
    uregulowac. Tylko jak, zeby nie popasc w tarapaty.

    TIA

    --
    Roland