  • Data: 2007-01-16 13:32:38
    Temat: Zasilek chorobowy
    Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Po ustaniu stosunku pracy zaczalem chorowac. Nigdy wczesniej nie
    przebywalem na zasilku chorobowym, od 27.11 do dzis przebywam na
    zwolnienu lekarskim, zwykle dostawalem po kolejnych kontrolach u lekarza
    zwolnienie na kolejne 10 dni, kiedy pytalem w rejestracji czy mam cos
    wysylac do ZUSu to powiedziano mi ze kopie zwolnien i tak ida do ZUS,
    dzis dowiedzialem sie ze po kazdym zwolnieniu mam 7 dni na przeslanie
    swojej kopii do ZUS, czego nie uczynilem.
    Pytanie: czy stracilem w ten sposob (niewyslanie kolejnych zwolnien do
    ZUS) zasilek chorobowy za przechorowany okres ? Czy tez moze liczy sie
    jakas ciaglosc ?

    pzdr