  • Data: 2009-09-13 12:30:00
    Temat: Zapytanie o Straż Miejską?
    Od: belgrano <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Dziś w oknie swego pojazdu zastałem karteczkę od Straży
    Miejskiej. Proszą mnie o stawienie się w celu złożenia wyjaśnień o
    wykroczenie popełnione z art. 144 Kodeksu Wykroczeń. Polegającego na
    Niszczenie zieleńca poprzez parkowanie lewym przednim kołem.
    Auto zaparkowałem w małej zatoczce pod blokiem i że koło się nie
    zmieściło stałem zaraz za krawężnikiem na trawie (pomijam że tam już
    nie ma trawy bo każdy się nie mieści). Dodam że teren należy do
    Spółdzielni Mieszkaniowej, której jestem członkiem. Jestem tez
    właścicielem lokalu i 1/10 gruntu wokół bloku.
    Oczywiście zrobiłem stosowne zdjęcia.
    Teraz pytanie jak mogę się bronić aby nie dostać mandatu i czy wogóle
    w tej sytuacji na terenie prywatnym jak mniemam mogą mi grozić
    sankcjami? Wszelkie rady mile widziane.
    Dziękuję.
    Piotr