  • Data: 2009-09-14 12:47:41
    Temat: Re: Zapytanie o Straż Miejską?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 05:40:24 -0700 (PDT), belgrano napisał(a):

    > No i byłem u Panów z całą przygotowaną przeze mnie dokumentacją.
    > Okazało się, że SM nie zajmuje się drogami wewnetrznymi.

    Więc po kiego grzyba wszczynali procedurę i marnotrawili Twój czas?

    > Przyjeżdzają tylko na wyraźną prośbę mieszkańca.

    Wystarczy poprosić i przyjeżdżają?
    fascynujące .... może tak ładnie poproszę to przyjadą i mi posprzątają
    ogródek i wykoszą trawę?
    Co z tego że to nie zakres obowiązków .... w końcu teren Sp.M. też nie jest
    ich zakresem, a pomimo tego na PROŚBĘ mieszkańca przyjechali .... hmmm :)))

    > Troche się posmiali jak zobaczyli moje zdjęcia i miejsce.

    Więc te osobniki które były na miejscu "zdarzenia" nie zapoznały się z
    "sytuacją"????
    Ale jajca ... po co są te palanciki :((