  • 1. Data: 2002-09-02 21:16:27
    Temat: Zaplcony rachunek z opoznieniem
    Od: "Andrzej" <//andrzej_l1//@poczta.onet.pl>

    Witam

    Zdazylo mi sie nie zaplacic (pospiech, roztargnienie) za zatankowana
    benzyne na stacji benzynowej. Uswiadomilem to sobie wieczorem i
    nastepnego dnia pojechalem uregulawac rachunek(pln 20- mam
    pokwitowanie). Jednak pracownicy stacji zdazyli wczesniej poinformowac
    policje. Bylem juz przesluchiwany na okolicznosc "kradziezy paliwa".
    Powiedziano mi, ze mam spodziewac sie wezwania do Sadu Grodzkiego. Jak
    taka historia moze sie zakonczyc?

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-09-02 22:11:19
    Temat: Re: Zaplcony rachunek z opoznieniem
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    stratą czasu
    umorzenie

  • 3. Data: 2002-09-03 08:57:52
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>

    > stratą czasu
    > umorzenie

    Dokładnie - kiedyś zatankowałem i zrobiłem małe zakupy. Zapłaciłem za zakupy
    a za paliwo nie. Policjant, telefonicznie poprosił mnie o wyjaśnienie tej
    sprawy na stacji bo szkoda czasu na papiery.
    DD