  • 1. Data: 2002-09-02 20:22:48
    Temat: Prawo pracy - ostatnia nowelizacja
    Od: p...@p...onet.pl

    prosilbym o podanie adresu pod ktorym znajde wyliczone punkt po punkcie
    ostatnie zamiany w kodeksie pracy (wszystkie najlepiej) - chodzi mi o takie
    syntetyczne i przejzyste opracowanie.

    z gory dziekuje

    Cezar

  • 2. Data: 2002-09-02 22:33:10
    Temat: Re: Prawo pracy - ostatnia nowelizacja
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 2 Sep 2002 22:22:48 +0200,
    p...@p...onet.pl zakodował:

    >prosilbym o podanie adresu pod ktorym znajde wyliczone punkt po punkcie
    >ostatnie zamiany w kodeksie pracy (wszystkie najlepiej) - chodzi mi o takie
    >syntetyczne i przejzyste opracowanie.

    http://www.rp.pl/dodatki/firma_c_020806/firma_c_a_7.
    html

    --