  • 11. Data: 2009-05-25 13:50:16
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On May 25, 1:48 pm, f...@g...com wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam taki problem. W mojej myjni samochodowej jeden z pracowników ukrad
    > klientowi laptopa z samochodu. Sprawa się wyjaśniła, laptop odzyskany,
    > koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    > zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekfowania mojej kasy od
    > gościa?
    >
    > Z góry dzięki za rady,
    >
    > f.r.

    hehe, jeszcze chcesz brac kase za mycie samochodu? ktos moglby nazwac
    to bezczelnoscia...

    szymon

  • 12. Data: 2009-05-25 13:56:19
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości

    > nie mierz wszystkich swoja miarka

    to może wskażcie mi gdzie zrobiłem błąd po za "wyegekfujesz"? Bo jeśli
    chodzi Wam o to właśnie słowo to trzeba być debilem, żeby nie zauważyć,
    że napisałem tak specjalnie.

  • 13. Data: 2009-05-25 13:59:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 25 maj 2009 14:54
    > (autor zly
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <2cdroxzgr7as$.dlg@piki.fixed>):

    > Nie dziel tak jego kasą w prawo i lewo. Nie wiadomo jakie mycie on tam robi.
    > Jak wersję LUX za 500zł to dość sroga kara za wyskok byłego pracownika.

    To niewielka zapłata za zachowanie twarzy.
    Chyba warto zapłacić nawet 500zł za to żeby po mieście nie gadali, że "w
    tej myjni kradną".

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2009-05-25 14:03:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > to może wskażcie mi gdzie zrobiłem błąd po za "wyegekfujesz"? Bo jeśli
    > chodzi Wam o to właśnie słowo to trzeba być debilem, żeby nie zauważyć,
    > że napisałem tak specjalnie.

    no popatrz, a on jedna litere zjadl, przy drugiej sie pomylil, pozatym uzyl
    polskich ogonkow, duzych liter, znakow interpunkcyjnych, napisal tak, ze bez
    najmniejszego problemu wszystko mozna zrozumiec, wiec po kiego sie czepiasz,
    skoro nie masz nic merytorycznego do napisania

  • 15. Data: 2009-05-25 14:11:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Witam,
    > Mam taki problem. W mojej myjni samochodowej jeden z pracowników układ
    > klientowi laptopa z samochodu. Sprawa się wyjaśniła, laptop odzyskany,
    > koleś juz u mnie nie pracuje. Problemem jest klient, który odmówił
    > zapłaty za mycie. Czy mam jakieś szanse wyegzekwowania mojej kasy od
    > gościa?
    > Z góry dzięki za rady,
    > f.r.

    Teoretycznie Ty masz do niego roszczenie o mycie, a on do Ciebie o
    odszkodowanie za ewentualne straty spowodowane ową kradzieżą. W praktyce
    przychylam się do opinii pozostałych, że jeśli to nie mycie za kilkaset
    złotych, to odpuścił bym ze względów marketingowych.

  • 16. Data: 2009-05-25 14:16:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 25 maj 2009 15:59
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gve8cn$i2l$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > To niewielka zapłata za zachowanie twarzy.
    > Chyba warto zapłacić nawet 500zł za to żeby po mieście nie gadali, że "w
    > tej myjni kradną".

    No ale 6*500 to już 3000, a gość i tak będzie gadał, że tam kradną.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-05-25 14:16:59
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    szerszen pisze:

> [...]
    > tak, ze bez najmniejszego problemu wszystko mozna zrozumiec, wiec po
    > kiego sie czepiasz, skoro nie masz nic merytorycznego do napisania

    Zjadł akurat w i przez przypadek wstawił w to miejsce f. Bardzo ciekaffe*.

    *(to nie błąd, to tylko pomyłka przy pisaniu!)

  • 18. Data: 2009-05-25 15:11:40
    Od: "Jan" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Sołtysik" napisał w wiadomości :

    > Czy Ty jesteś tak głupi czy tylko udajesz?

    Podobno człowiek jest takim jakim go inni widzą a nie takim za jakiego się
    uważa, zatem powinienem chyba przychylić się do Twojej opinii ;)
    ... jeśli tylko sprawi Ci to satysfakcję :)

    Poza tym przeliterój sobie słowo napisane przez Ciebie i przez osobę której
    to wytknąłeś i rób porównanie dotąd aż znajdziesz różnice :)

    Jak dla mnie to już za dużo NTG więc z mojej strony EOT.

    Serdeczności

    Janek

  • 19. Data: 2009-05-25 15:24:09
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > Zjadł akurat w i przez przypadek wstawił w to miejsce f. Bardzo ciekaffe*.

    jak jusz skączyż biadolić, to kup se słownik ortgraficzny.

    > *(to nie błąd, to tylko pomyłka przy pisaniu!)

    aha.

  • 20. Data: 2009-05-25 15:56:52
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    Jan pisze:

> [...]
    > to wytknąłeś i rób porównanie dotąd aż znajdziesz różnice :)
    >
    > Jak dla mnie to już za dużo NTG więc z mojej strony EOT.

    co innego "nie docisnąć" z a co innego wstawić f zamiast w. Widać
    dzisiaj pokolenie pokemonów jest już czymś normalnym.

    Pozdrófffka fffszystkim