  • Data: 2002-06-13 11:34:32
    Temat: Zaplacic kolegium??
    Od: "TomekM" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dzisiaj przyszlo mi kolejne wezwanie do zaplacenia kolegium, lecz tym razem
    napisane jest groznie, ze 'w przypadku braku wplaty zostanie wykonana kara
    zastepcza aresztu'. Orientujecie sie czy jest to tylko straszenie, czy sad
    naprawde moze orzec taka kare, albo tez umorzyc sprawe. Dodam jeszcze ze na
    kolegium bylem za... wyrzucenie niedopalka na ulice :) co ma mnie kosztowac
    330 zl, na zaplacenie mam 3 dni.
    -jestem studentem (zaocznym)
    -na kolegium bylem pierwszy raz
    -no i na moja niekorzysc dziala chyba to ze mialem wtedy 0,9 promila i
    wyladowalem na wytrzezwialce, ktorej oczywiscie tez nie splacilem
    -cala sprawa miala miejsce ponad rok temu

    Pozdrawiam grupowiczow i z gory dzieki za ewentualna odpowiedz.