  • Data: 2009-05-04 12:16:45
    Temat: Zapis w umowie K-S a wartość prawna tego zapisu.
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy przykładowo taki zapis w umowie kupna sprzedaży pod którym podpisał
    się sprzedający:
    "Motocykl bezwypadkowy. Przez bezwypadkowy rozumiemy, iż motocykl nie
    uczestniczył w żadnym wypadku, stłuczce, kolizji oraz innym zdarzeniu po
    którym spawano, prostowano, klejono, lakierowano lub wymieniono elementy
    karoserii lub ramy pojazdu."

    ma jakąkolwiek wartość prawną? Czy jeżeli po zakupie (w miejscu
    zamieszkania) sprawdzę sobie w ASO geometrię ramy i okaże się, że
    motocykl miał wypadek, a rama była prostowana/spawana to mogę dochodzić
    czegokolwiek u sprzedawcy?

    Nie mam możliwości sprawdzenia tego przed zakupem.