  • 1. Data: 2003-05-11 19:49:27
    Temat: Zamiana statusu z własnosciowego na lokatorskie
    Od: Palomka <p...@x...wp.pl>

    Mam takie marzenie,żeby moje mieszkanie stało się spowrotem mieszkaniem
    lokatorskim.
    5 lat temu przekształciłam swoje mieszkanie spółdzielcze-lokatorskie na
    własnościowe.Teraz chciałabym to cofnąć,bo tego mieszkania i tak nie mam
    zamiaru sprzedać,nie chcę,żeby ktoś je po mojej śmierci dziedziczył,a
    obecnie bardzo potrzebne mi są pieniądze.

    Pozdrawiam,
    palomka

  • 2. Data: 2003-05-11 20:09:02
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Palomka" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamiaru sprzedać,nie chcę,żeby ktoś je po mojej śmierci dziedziczył,a
    > obecnie bardzo potrzebne mi są pieniądze.

    no to musisz je sprzedać,
    cofnąc tego się nie da,
    możesz też wziąć kredyt a zabezpieczeniem będzie
    hipoteka na wł pr spółdzielczym,
    trzeba tylko miec zdolność kredytową,

    pzdr,
    JarekM