    From: Palomka <p...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zamiana statusu z własnosciowego na lokatorskie
    Date: Sun, 11 May 2003 21:49:27 +0200

    Mam takie marzenie,żeby moje mieszkanie stało się spowrotem mieszkaniem
    lokatorskim.
    5 lat temu przekształciłam swoje mieszkanie spółdzielcze-lokatorskie na
    własnościowe.Teraz chciałabym to cofnąć,bo tego mieszkania i tak nie mam
    zamiaru sprzedać,nie chcę,żeby ktoś je po mojej śmierci dziedziczył,a
    obecnie bardzo potrzebne mi są pieniądze.

    Pozdrawiam,
    palomka