  • Data: 2006-08-24 08:36:46
    Temat: Zameldowanie na czas szkolenia (śmieszne, ale prawdziwe)
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę,

    Mam następujący dylemat. Mogę wziąć udział w szkoleniu finansowanym
    częściowo przez Unię Europejską pod warunkiem, że będę zameldowany
    (nawet tymczasowo) w Łodzi. Nie wiem skąd taki zapis, ale tak mi
    powiedziała kobieta z firmy szkolącej. Pic polega na tym, że ja jestem z
    innego województwa i nie mam w Łodzi żadnej rodziny.
    W jaki sposób można ten problem rozwiązać?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik