  • Data: 2009-11-25 22:51:15
    Temat: Zameldowanie a rejestracja auta
    Od: news-gazeta <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Sytuacja teoretyczna:
    Mieszkam w Katowicach - duże miasto, duże możliwości. Jestem tam
    zameldowany, pracuję w dużej firmie. Owa firma proponuje mi pracę w
    Gdańsku, w jednym ze swoich oddziałów. Zgadzam się.
    Sprzedaję obecną kawalerkę w Katowicach, wyprowadzam się do Gdańska.
    Z racji że zasoby finansowe nie pozwalaja mi na kupno mieszkania,
    wynajmuję je - wierzę że za maksymalnie rok uzbieram na nowe mieszkanie.
    Kupuję swój pierwszy samochód i chciałbym go zarejestrować.
    Zameldowany jestem w zasadzie na starym mieszkaniu które sprzedałem,a na
    wynajmowanym mieszkaniu oczywiście nikt mnie nie zamelduje... Chciałbym
    ten samochód zarejestrować. Zaczynają się problemy.
    Czy wystarczy mi umowa o pracę z firmy oddział Gdańsk
    do tego by poświadczyć iż pracuję i mieszkam w tym mieście?

    Czy mam obowiązek meldunku jeśli tak - to gdzie?

    Pozdrawiam - Darek.