  • 71. Data: 2011-12-28 23:12:20
    Temat: Re: Zameldowanie a prawo do włamania do mojego mieszkania...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Administracyjnie"?

    Tak właśnie. Tylko kosztuje to 10zł i trwa do 30 dni.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2011-12-28 23:31:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/28/2011 5:07 PM, Michal Jankowski wrote:

    > Uważasz, że w sytuacji, gdy w mieszkaniu w ogóle nie ma osoby
    > posiadającej tytuł prawny do lokalu, ktoś może się tam zameldować?
    > Kto mu potwierdzi, że tam mieszka?

    a musi być w mieszkaniu?
    Tytułem na pewno dysponuje właściciel i to jego obowiązkiem jest
    potwierdzić fakt zamieszkiwania kogoś w jego mieszkaniu.
    Odmowa na dzien dzisiejszy kwalififikuje sie co najmniej na grzywnę.

    > Da się jakoś zameldować bez takiego potwierdzenia? "Administracyjnie"?

    swego czasu to przerabiałem, ale administracyjnie polegało na tym, że
    urząd miasta op...lił właściciela i kazał mu w podskokach potwierdzić
    kto mieszka, a kto nie.

  • 73. Data: 2011-12-29 02:00:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Uważasz, że można skutecznie zakazać w umowie najmu przebywania w
    > mieszkaniu ponad określoną liczbę osób?

    Można, z tym, że trudno powiedzieć na ile skutecznie. Ale jak sie uprzesz,
    ze tam mieszkasz, to Gmina może przykładowo wypowiedzieć umowę. Nie znam
    jej warunków.

  • 74. Data: 2011-12-29 06:54:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > swego czasu to przerabiałem, ale administracyjnie polegało na tym, że
    > urząd miasta op...lił właściciela i kazał mu w podskokach potwierdzić
    > kto mieszka, a kto nie.

    Myślisz, że tak samo by było, gdyby tym właścicielem było miasto
    właśnie?

    MJ

  • 75. Data: 2011-12-29 16:46:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2011 12:54 AM, Michal Jankowski wrote:

    > Myślisz, że tak samo by było, gdyby tym właścicielem było miasto
    > właśnie?
    >
    > MJ

    Nawet lepiej.
    Bo o ile prywatnemu właścicielowi w krótkim terminie możesz w zasadzie
    naskoczyc składając wniosek o ukaranie, o tyle urzednikowi z KPA możesz
    zrobić całkiem sporo.