  • 1. Data: 2005-06-08 01:43:50
    Temat: Zameldowanie
    Od: Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl>

    Sprawa jest taka:
    Jestem zameldowany na stałe-powiedzmy-w Pcimiu.
    Zameldowanie czasowe i stałą pracę mam w Wąchocku i stale w nim
    przebywam. W mieszkaniu w Pcimiu nikogo nie ma.
    Przychodzi pismo listem poleconym z sądu/skarbówki/policji
    na adres w Pcimiu. Takiego listu poczta nie przekieruje
    mi do Wąchocka.

    1) Przesyłki nie odebrałem, nic co niej nawet nie wiem.
    Co sąd/skarbówka/policja może mi zrobić?

    2) Jakie są praktyczne rozwiązania w/w problemu?

    3) A jeśli nie posiadałbym stałego zameldowania?

    --
    -= Patryk Krzysztof Sielski | (602) 643804 | GG: 3189324
    -= Urządzenia i projekty elektroniczne na zamówienie

  • 2. Data: 2005-06-08 01:56:53
    Temat: Re: Zameldowanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Patryk Sielski wrote:

    > 1) Przesyłki nie odebrałem, nic co niej nawet nie wiem.
    > Co sąd/skarbówka/policja może mi zrobić?
    to zależy, czy sąd, czy skarbówka, czy policja.
    Jeżeli sąd cię nie będzie mógł zawiadomić, to w którymś momencie
    ustanowi dla ciebie kuratora i on będzie cię reprezentował.
    Skarbówka zdaje się, że z którymś razem uzna pismo za doręczone i weźmie
    się za wykonywanie decyzji i tyle. Dowiesz się po prostu po fakcie.
    Policja odeśle pisemko do instancji wyżej, adresata nie zastano.
    Wszystkie te instytucje mają to jakoś rozwiązane, jak nie w ustawach, to
    gdzie indziej. Kwestia dopytania.

    > 2) Jakie są praktyczne rozwiązania w/w problemu?
    dobrzy sąsiedzi, którzy będą ci listy ze skrzynki wyciągać.
    W pcimiu może nie, ale w dużym mieście obciążyłem tym firmę
    ochroniarską, która miała za zadanie opiekować się skrzynką pocztową.
    Daj w kieszeń listonoszowi.
    Nie wiem co jeszcze.

    > 3) A jeśli nie posiadałbym stałego zameldowania?
    to gdzieś zawsze będziesz mieszkał i tam listy będą docierać, o ile
    tylko urząd będzie wiedział, ze tam mieszkasz.

  • 3. Data: 2005-06-08 09:33:15
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "Patryk Sielski" napisał:

    > 2) Jakie są praktyczne rozwiązania w/w problemu?

    Zaległej korespondencji już nie otrzymasz, ale możesz zlecić
    przesyłanie poczty na adres tymczasowy w urzędzie pocztowym w tym,
    dajmy na to Pcimiu. Płacisz "abonament" i potem za każdy przesłany
    list. Tylko trzeba to zrobić osobiście i dowodem w ręce.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Nie dla dzieci:
    http://aicha.opowiadania.org

  • 4. Data: 2005-06-08 10:44:27
    Od: Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl>

    Aicha <m...@p...strone> pisze:

> [...]
    > dajmy na to Pcimiu. Płacisz "abonament" i potem za każdy przesłany
    > list. Tylko trzeba to zrobić osobiście i dowodem w ręce.

    Byłem na poczcie, ale powiedzieli, że z sądu/policji/zusu nie odsyłają.

  • 5. Data: 2005-06-08 11:57:05
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "Patryk Sielski" napisał:

    > Byłem na poczcie, ale powiedzieli, że z sądu/policji/zusu nie
    odsyłają.

    Wcześniejszych nie, ale aktualne tak. Do mnie z sądu dochodziły na
    inny adres bez problemu.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Nie dla dzieci:
    http://aicha.opowiadania.org

  • 6. Data: 2005-06-09 17:25:48
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Patryk Sielski wrote:
    > 2) Jakie są praktyczne rozwiązania w/w problemu?

    Przemelduj się na stałe do Wąchocka.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>