  • Data: 2003-01-03 19:48:44
    Temat: Zalozenie stowarzyszenia
    Od: "Szpaku" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    w zwiazku z zamiarem zalozenia stowarzysznia mlodziezy w mojej gminie
    pozwole sobie zadac kilka pytan, ktore narodzily mi sie podczas lektury
    roznych przepisow
    w mysl Art. 12. ustawy o stowarzyszeniach -

    wraz ze statutem, listą założycieli, zawierającą imiona i nazwiska, datę i
    miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania oraz własnoręczne podpisy
    założycieli, protokół z wyboru komitetu założycielskiego, a także informację
    o adresie tymczasowej siedziby stowarzyszenia.<<
    nic nie jest zapisane w ustawie, o wyborze organow: zarzadzajacego i
    kontrolnego - czy konieczny jest ich wybor juz podczas pierwszego zebrania
    zalozycielskiego??
    czy jednak dopiero po zarejestrowaniu stowarzyszenia w KRS i uprawomocnieniu
    sie postanowienia o zarejestrowaniu??

    oraz czy siedziba zapisana w art 10 paragraf 1 punkt 2 to dokladny adres czy
    tylko miejscowosc??
    zz gory dziekuje za wszystkie sugestie i podpowiedzi bym mogl bezstresowo
    przejsc przez ten "zabieg" :)
    pozdrawiam
    Szpaku