  • Data: 2005-08-18 19:55:09
    Temat: Zalane mieszkanie
    Od: Kimmi<j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!!
    Problem mój jest następujący: 5 miesięcy temu moje mieszkanie zostało zalane
    wskutek prac remontowych prowadzonych przez firmę remontową wynajętą przez
    spółdzielnię mieszkaniową, której jestem lokatorem. Jest problem z wypłatą
    odszkodowania. Otóż firma ubezpieczeniowa najpierw nie chciała wypłacić
    odszkodowania nie przysyłając żadnej decyzji na piśmie, aż w końcu po licznych
    moich interwencjach telefonicznych okazało się, że sprawa została "wyrzucona do
    kosza", tzn. uznana za zamkniętą. Zarządałam wówczas opinii rzeczoznawcy,
    który był dwukrotnie oszacować szkodę i mówił, że rzeczywiscie powstała szkoda
    jest duża, wymagany remont całego pomieszczenia, a więc i odszkodowanie
    będzie wysokie, by móc sprawę oddać do sądu. Takowej decyzji nie otrzymałam.
    Ponownie przyszedł ten sam rzeczoznawca, ponownie opisał szkodę i sprawa
    wydawała się zalatwiona i trzeba było tylko poczekać na odszkodowanie.
    Ponieważ nie otrzymałam nawet decyzji w tej sprawie, ponownie zadzwoniłam do
    spółdzielni mieszkaniowej i dowiedziałam się, że przyznano mi odszkodowanie w
    kwocie zdecydowanie zanirzonej.
    Pytanie moje brzmi: do kogo i jak odwołać się od tej decyzji i na jakiej zasadzie
    obliczana jest wysokość odszkodowania za zalanie mieszkania?

    -> http://usenet.pomocprawna.info