    From: kots <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup uzywanego samochodu - zabezpieczenie
    Date: Wed, 15 Aug 2007 16:03:28 +0200

    Witam
    Mam pytanie odnosnie konstruowania umowy kupna sprzedazy samchodu przez
    osobe fizyczna.
    Mam zamiar zkupic sobie samochodzik od osoby prywantej z tym ze zakup
    zapewne odbedzie sie w miejscu, dniu (niedziela) i bez obecnosci osob
    ktore moga cos doradzic odnosnie samochdziku. Dlatego tez chcialbym
    skonstruwac tak umowe abym mial cos a'la gwarancje rozruchowa (max 3
    dni), abym mogl sobie sprawdzic stan blachy i ogolny stan silnika na
    jakims warsztacie.
    Jednoczenie dobrze by bylo aby takie sformulowanie nie odstraszylo
    sprzedajacego, ktory moglby sie "obawiac" jakiegos kombinowania z mojej
    strony.
    Czy ktos wie jak takie cos napisac, aby bylo to zgodne z prawem a
    jednoczesnie umozliwaialo mi jakies kroki prawne jakby okazalo sie ze
    np. mimo wczesniejszych zapewnien samochodzik wozil dodatkowa 100kg
    szpachli :).

    pozdrawiam