  • Data: 2009-03-24 23:15:14
    Temat: Zakup przez używanie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    znalezione w Sieci:

    =================
    zainstalowałam na domowym komputerze program do ściagania
    plików-Pobieraczek. była to wersja 10 dniowa jak sie okazalo w szczegołach
    umowy "jesli ktoś w przeciągu 10 dni nie wypowie warunków umowy zgadza się
    na roczną płatną wersję - prawie 100 zł. oczywiście nie doczytałam tego
    warunku umowy. Progrm jakoś nie chciał mi działać więc "nieświadoma
    przestępstwa" odinstalowalam go. Teraz firma cały czas domaga się swego,
    grozi komornikiem windykacją i takie tam.

    Co o tym sądzicie? Ważna taka umowa? W sumie czemu nie, z drugiej strony kto
    czyta te długaśne umowy licencyjne w sofcie? W końcu to jeden wielki bełkot
    zazwyczaj jest.

    --
    Tristan