  • 21. Data: 2006-12-16 22:49:28
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "t" <r...@o...pl> wrote in message
    news:op.tkobfe1t5o25xk@unknown.mshome.net...

    > Skoro kilka płatków a 10k to dla ciebie porownywalna sprawa,
    > to moze podaj namiar, ja ci wysle numer konta, ty mi przelejesz 10k,
    > ja z checia zaplace od tego podatek i nawet ta marna reszta sie obejde

    Zrozum, że on to mieszkanie oglądał, cena została ustalona za mieszkanie,
    które widział
    I nagle teraz na jakimś papierku jest inna liczba i wielkie bicie piany.
    Skoro mu nagle cena za to samo mieszkanie, które się w żaden sposób ani nie
    pomniejszyło ani nie powiekszyło nagle przestała odpowiadać, bo na papierku
    była inna liczba, to niech go po prostu nie kupuje.
    A gdyby na papierku była liczba większa niż początkowo wiedział, to
    cieszyłby się pewnie jak dziecko, że kupił większe mieszkanie.
    A może by jeszcze dopłacił właścicielowi, bo papierek mówi, że mieszkanie
    jest większe?
    To jest po prostu dziecinada.

  • 22. Data: 2006-12-16 23:11:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t wrote:

    > Skoro kilka płatków a 10k to dla ciebie porownywalna sprawa,
    > to moze podaj namiar, ja ci wysle numer konta, ty mi przelejesz 10k,
    > ja z checia zaplace od tego podatek i nawet ta marna reszta sie obejde

    Oczywiście. Pod warunkiem, że za paczkę płatków zapłacisz mi 320kPLN.

  • 23. Data: 2006-12-16 23:12:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

> [...]
    > cieszyłby się pewnie jak dziecko, że kupił większe mieszkanie.
    > A może by jeszcze dopłacił właścicielowi, bo papierek mówi, że mieszkanie

    Nic dodać, nic ująć.

  • 24. Data: 2006-12-16 23:28:19
    Od: "Koola" <n...@m...pl>

    > Sprzedawca obiecał ci sprzedać mieszkanie, które ci pokazał. Wg. jego
    > informacji miało takie wymiary.

    Wedlug informacji jakiej udzielil sprzedajacy -nie oznacza to jednak ze
    informacja ta jest prawdziwa lub sprzedajacy nie zna faktycznego metrazu

    > Ty zapewne latasz z reklamacją, jak a paczce chrupek do mleka brakuje
    > kilku płatków do np. 250 gramów...

    Jak bedziesz kupowal samochod to bedzie sie liczylo tylko to jak auto
    wyglada i co o nim powie wlasciciel za to bez znaczenia bedzie dla Ciebie
    rok produkcji (przeciez to tylko jakies glupie cyferki)?

    Wartosc mieszkania ksztaltuje miedzy innymi jego metraz a w tym przypadku
    sprzedajacy przedstawil nieprawdziwe informacje co do metrazu -do tego
    zrobil to swiadomie bo posiadal dokument potwierdzajacy mniejsza
    powierzchnie.

    pozdr.

  • 25. Data: 2006-12-16 23:32:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Chyba raczej za konkretne mieszkanie

    o konkretnym metrarzu

  • 26. Data: 2006-12-16 23:34:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > na pewno nie będę z tego powodou robił takiej awantury jak ty.

    rozumiem ze jezeli kurtka okaze sie rozmiaru l tez ja kupisz i nie bnedziesz
    mial pretensji

  • 27. Data: 2006-12-16 23:37:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zrozum, że on to mieszkanie oglądał, cena została ustalona za mieszkanie,
    > które widział

    ale nie mierzyl, cena ustalona rowniez za konkretny metrarz, sprzedajacy
    swiadomie wprowadzil go w blad, to dosc powazna roznica

  • 28. Data: 2006-12-17 00:49:52
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > rozumiem ze jezeli kurtka okaze sie rozmiaru l tez ja kupisz i nie
    > bnedziesz mial pretensji
    a jakie to ma znaczenie jaka literka jest na kurtce, skoro kurtka na mnie
    dobrze leży?

  • 29. Data: 2006-12-17 00:50:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > ale nie mierzyl, cena ustalona rowniez za konkretny metrarz, sprzedajacy
    > swiadomie wprowadzil go w blad, to dosc powazna roznica
    no to niech zrezygnuje z zakupu jak mu mieszkanie nie odpowiada.

  • 30. Data: 2006-12-17 06:59:45
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik witek napisał:

> [...]

    nie bardzo rozumiem o co tak bijesz piane...
    > Zrozum, że on to mieszkanie oglądał, cena została ustalona za mieszkanie,
    > które widział
    kupujacy pewnie przy ustalaniu ceny przeliczyl sobie, ze za metr mu
    wychodzi tyle i tyle i taka cena za metr mu odpowiada, zgodzili sie.
    albo inaczej-sprzedajacy specjalnie podal zawyzony metraz (korzystajac z
    burdelu w papierach), coby cena mieszkania wydala sie jeszcze bardzije
    atrakcyjna. potem sprzedajacy nagle zgrywa cwanego gape i sie okazuje ze
    faktycznie jest dwa metry mniej w dokumentach (nie mow mi ze sprzedajacy
    o tym nie wiedzial), co faktycznie zmienia cene za metr mieszkania (w
    przypadku warszawy i metrazu rzedu jak w tym konkretnym przypadku zmiana
    jest dosc znaczna)
    > I nagle teraz na jakimś papierku jest inna liczba i wielkie bicie piany.
    no wiesz, na tym papierku mialo byc potwierdzenie, ze wszystko co
    sprzedajacy wczesniej mowil jest zgodne z prawda. okauje sie ze nie
    jest, wiec nawet dla zasady nalezaloby sprzedajacego za takie cwaniactwo
    objechac.
    > Skoro mu nagle cena za to samo mieszkanie, które się w żaden sposób ani nie
    > pomniejszyło ani nie powiekszyło nagle przestała odpowiadać, bo na papierku
    > była inna liczba, to niech go po prostu nie kupuje.
    skoro poszedles w przyklady z platkami: umawiasz sie ze kupujesz 100
    opakowan platkow (pakowanych po 12 pojedynczych opakowan 2 zeta kazde).
    przy dostawie okazuje sie, ze w opakowaniu nie ma 12 tylko 11 a dostawca
    tlumaczy, ze w maszynie cos sie popieprzylo i pakowala po 11 zamiast 12.
    i co, tez nie bedziesz bil piany, bo przeciez umowiles cene za zbiorcze
    opakowanie?
    > A gdyby na papierku była liczba większa niż początkowo wiedział, to
    > cieszyłby się pewnie jak dziecko, że kupił większe mieszkanie.
    nie doszloby do takiej sytuacji. no, chyba ze sprzedajacy bylby totalnie
    lewy...
    > A może by jeszcze dopłacił właścicielowi, bo papierek mówi, że mieszkanie
    > jest większe?
    > To jest po prostu dziecinada.

    pozdr