eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup mieszkania bez umowy przedwstępnej, wyprowadzka później... › Zakup mieszkania bez umowy przedwstępnej, wyprowadzka później...
  • Data: 2005-07-05 17:17:53
    Temat: Zakup mieszkania bez umowy przedwstępnej, wyprowadzka później...
    Od: Pawel <p...@j...gdzies.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.
    Chcę zakupić mieszkanie spółdzielcze własnościowe. Omówiłem już
    wszystkie sprawy związane z kosztami, natomiast nurtuje mnie jeden
    szczegół. Sprzedający chce dokonać sprzedaży bez umowy przedwstępnej, od
    razu aktem notarialnym, lecz wyprowadzić się później. Powiedziała mi ta
    osoba, że ma z mężem rozdzielność majątkową i dla nich lepiej jest
    załatwić to formalnie od razu jako sprzedaż. Wyprowadzić chcą się
    później co ma być zaznaczone w akcie notarialnym. Zaznaczone ma być
    również to, że pieniądze przekazuję po połowie każdej osobie. W związku
    z powyższym chciałem zapytać jakie widzicie zagrożenia, wady w takim
    rozwiązaniu zakupu?
    Pozdrawiam
    Paweł