  • 551. Data: 2024-04-28 18:19:44
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 18:10, Shrek pisze:

    > No bo normalnie leczeniem zajmują się psychiatrzy a nie zakonnice?
    > Właśnie na tym polega problem, że babka nie potrafi odwiesić bycia
    > zakonnicą na kołek na czas pracy.

    Nie wiem dlaczego zakładasz, że pacjenta który widzi zjawy wyśle do
    egzorcysty?
    To może dermatolog/chirurg też wrzodu nie będzie leczył, bo uzna za
    stygmaty?

    Robert

  • 552. Data: 2024-04-28 18:23:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Wydaje mi się, że nei o tym rozmawiamy....

    Religie to ludzie.

    Robert

  • 553. Data: 2024-04-28 18:23:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W czym, w egzorcyzmach gdy prochy zawiodły?

    W tym że skoro pani w habicie a nie kitlu do pracy przychodzi to
    widocznie większe poważanie ma dla metod KK a nie psychiatrii. Co ją z
    miejsca dyskredytuje jako psychiatrę.

    Wiec nie gdy prochy zawiodą. Swoją drogą nasz przypadek żeby prochy
    zawiodły a egzoercyzm pomogł?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 554. Data: 2024-04-28 18:25:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 18:19, Shrek pisze:

    > No chyba że krucjaty na przykład. Albo palenie na stosie heretyków:P

    Ale nastąpiła refleksja.

    > Już kiedyś dyskutowałem z Marcinem. U nas jest stereotyp że to muslimy
    > są wojownicze. W azji często to różne skądinąd pokojow postrzegane u nas
    > religie typu hinduizm czy buddyzm zajmują się systemowym dokuczaniem
    > muzułmańskiej mniejszości. Łącznie z tym że w birmie urządzili im
    > ludobójstwo. Sygnowane... a jakże przez laureatkę pokojowej nagrody
    > nobla...

    A u nich tej refleksji jeszcze nie widać.

    Robert

  • 555. Data: 2024-04-28 18:27:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem dlaczego zakładasz, że pacjenta który widzi zjawy wyśle do
    > egzorcysty?

    Dlatego, że tak to widzi KK a ona uznaje za stosowne w pracy, gdzie
    istniej konflikt poglądów demonstrować swoją przynajeżność do określonej
    organizacji.

    Tak samo bym zareagował jakby powiedzmy policjant drogówki zamiast w
    mundurze występował w koszulce "lubię zapierdalać".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 556. Data: 2024-04-28 18:30:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Religie to ludzie.

    Tak jak państwa, zespoły muzyczne czy drużyny piłkarskie. Co to ma do
    rzeczy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 557. Data: 2024-04-28 18:33:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale nastąpiła refleksja.

    Przerzucili sie na inne pokojowe zajęcia jak palenie heretyków:P

    U kogo - muzułmanów cy buddystów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 558. Data: 2024-04-28 18:40:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 18:23, Shrek pisze:

> [...]
    > miejsca dyskredytuje jako psychiatrę.
    >
    > Wiec nie gdy prochy zawiodą. Swoją drogą nasz przypadek żeby prochy

    Nie, ale z jakiegoś powodu korzystają z egzorcyzmów.

    Robert

  • 559. Data: 2024-04-28 18:47:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 18:27, Shrek pisze:

    > Dlatego, że tak to widzi KK a ona uznaje za stosowne w pracy, gdzie
    > istniej konflikt poglądów demonstrować swoją przynajeżność do określonej
    > organizacji.

    Tak nie widzi to KK.

    https://episkopat.pl/wskazania-dla-kaplanow-pelniacy
    ch-posluge-egzorcysty/

    "27. Podczas przeprowadzania egzorcyzmu nie wolno przerywać leczenia
    medycznego. Jeśli rodzina odrzuca działanie lekarza, nie wolno
    przeprowadzać egzorcyzmu. Odpowiedzialni za przeprowadzenie egzorcyzmu
    prezbiterzy powinni unikać działań, które nie należą do ich właściwej
    misji, lecz do kompetencji psychologów, psychiatrów i innych lekarzy."

    > Tak samo bym zareagował jakby powiedzmy policjant drogówki zamiast w
    > mundurze występował w koszulce "lubię zapierdalać".

    Habitowi ty takie przypisujesz konotacje.

    Robert

  • 560. Data: 2024-04-28 18:50:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie, ale z jakiegoś powodu korzystają z egzorcyzmów.

    Albo z homeopatii.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!