  • 41. Data: 2005-12-07 15:35:49
    Temat: Re: Zak3ócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 07.12.2005 Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał/a:

    > Właśnie zamierzam to zrobić przy najbliższym remoncie (jakieś ładne kasetony
    > styropianowe).

    To da efekt _wyłącznie_ wizualny. To niczego nie wytłumi, ponieważ:

    - styropian w ogóle nie sprawdza się, jako środek tłumiący drgania
    akustyczne - tj. zasadniczo nieco je osłabia, ale bardzo niewiele. Zauważ,
    że w budownictwie stosuje się go wyłącznie jako termoizolator, a nikt nie
    używa go w charakterze izolatora drgań

    - sufit to nie wszystko; drgania przenosi cała konstrukcja budynku. Nawet,
    gdyby w jakiś inny sposób udało się wytłumić drgania idące bezpośrednio
    z płyty sufitowej, to jeszcze pozostają ściany. A w zasadzie podłoga
    przecież też...

    Wniosek: jeśli izolacja akustyczna budynku jest kiepska - należałoby
    WSZYSTKIE powierzchnie mieszkania wyłożyć izolacją akustyczną (chodziłoby
    o takie kasety o grubości ok. 10 cm), aby mieć święty spokój ze strony
    sąsiadów, których zasadą jest "od 6 do 22 to mi wszystko wolno - i zjeżdżaj
    Pan(i)".
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 42. Data: 2005-12-07 15:39:21
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 07.12.2005 Robert J. <r...@w...pl> napisał/a:

    > Ci "pokrzywdzeni" też powinni się liczyć że to jest blok i niestety pogodzić
    > się ze wszystkimi "za" i "przeciw". Z hałasem też...

    Chyba nienormalny jesteś. "Mieszkam w bloku - więc muszę się pogodzić z tym,
    że (pożal się Boże...) tzw. `sąsiedzi' będą mi zatruwać życie"?

    Owszem, obecny stan prawny JESZCZE NA RAZIE do tego zmusza. Niestety. I
    to jest jedyny powód, dla którego - chciał, nie chciał - znosi się cudzą
    arogancję. Taką, jak i Twoja - widoczna "na załączonym obrazku".
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 43. Data: 2005-12-07 19:03:34
    Temat: Re: Zakłócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > Mnie się zdaje , że tej pani bardziej o rozklekotane wyro chodzi, ale
    > wstydzi się powiedzieć. Zmieńcie sobie łóżko.Pomyślcie czasem, że w tym
    > bloku mieszkaja jeszcze ludzie, którym może się niedobrze robić jak są
    > zmuszeni słuchać tego co się w mieszkaniu "nad", czy "pod" dzieje.
    > W blokach niestety wszystko słychać, nawet rozmowy i nie jest to przyjemne,
    > wręcz obrzydliwe.

    Dziewica Nadwiślańska się znalazła...

  • 44. Data: 2005-12-07 19:06:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > Ludzie powinni siÄ liczyÄ z tym, Ĺźe to jest blok i nie mieszkajÄ tu sami.
    > Dywany wygĹuszaja stukot butow, zresztÄ w mieszkaniu nie powinno siÄ chodziÄ
    > w butach, czy tupaÄ. Ludzie mieszkajÄcy niĹźej majÄ takie wraĹźenie jakby ich
    > ktoĹ po gĹowie mĹotkiem waliĹ, czy po gĹowie chodziĹ. Wiem coĹ o tym :-(

    A wiesz coś o umiejętności czytania?

    To ta sąsiadka mieszka wyżej, niewiasto tępa. Patrz: pierwszy post.

    PS: daruj sobie ten UTF...

  • 45. Data: 2005-12-07 19:08:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Schwester wrote:

    > Aha, najlepsze było to, że dostaliśmy od sąsiada zakaz spuszczania wody
    > w ubikacji i mycia się po 22. Dodatkowo zagroził nam, że pościaga z

    "Spieprzaj, dziadu!" było mu powiedzieć ;)

    > podłogi swoje perskie dywany i przywiezie wnuki, żeby sobie biegały.

    Nagrać groźbę, a potem 107KW. A w międzyczasie wytłumić sufit.

  • 46. Data: 2005-12-07 19:08:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mirek wrote:

    > Kodeksu Wykroczeń? Składa sie wniosek do sądu grodzkiego czy wystarczy
    > zgłosić to policji??

    Jak wolisz. Najbliżej i najprościej - robisz donos na lokalnej komendzie.

  • 47. Data: 2005-12-07 19:09:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert J. wrote:

    > O kurde! :-) A to co za przepis? Może jeszcze bąków głośno nie wolno
    > puszczać.

    A za kichanie grozi przymusowa hospitalizacja ;)

  • 48. Data: 2005-12-07 19:11:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbigniew B. wrote:

    > Wniosek: jeśli izolacja akustyczna budynku jest kiepska - należałoby
    > WSZYSTKIE powierzchnie mieszkania wyłożyć izolacją akustyczną (chodziłoby
    > o takie kasety o grubości ok. 10 cm),

    Hmmm... Dlaczego proponowane przez Ciebie rozwiązanie zaczyna mi
    przypominać filmowe 'pokoiki bez klamek dla osób noszących bardzo długie
    rękawy'? ;)

  • 49. Data: 2005-12-07 19:41:05
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 07.12.2005 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Hmmm... Dlaczego proponowane przez Ciebie rozwiązanie zaczyna mi
    > przypominać filmowe 'pokoiki bez klamek dla osób noszących bardzo długie
    > rękawy'? ;)

    Ano dlatego, że tam również chodzi o wytłumienie hałasu - wszakże w tamtym
    przypadku pochodzącego od wewnątrz.

    Tak trudno domyśleć się samodzielnie?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 50. Data: 2005-12-07 19:43:08
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > A za kichanie grozi przymusowa hospitalizacja ;)

    No niechże już sobie ten pierdziel "bączy" na zdrowie...
    --
    pozdrowienia

    Z.