  • 21. Data: 2010-03-08 21:46:15
    Temat: Re: Zakladam firme, na co zwroci uwage
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marcin Wajnert pisze:
    > Tak... pewnie... mogą Ci odroczyć zapłatę podatku... na kilka miesięcy...
    > ale podatek i tak Cię nie minie... temat omawiany z pracownikami
    > US/komornikiem/windykatorem... prawo nie chroni właścicieli oszukiwanych
    > firm...

    Przeczytaj sobie o instytucji złego długu w VAT.

    Oczywiście nie zawsze może to uratować sytuację, ale zawsze to postęp.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 22. Data: 2010-03-08 21:49:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    [..]
    > Specjalnie nie będę wspominał o takich różnych Woźniakach czy Jobsach
    > czy Gatesach, bo powiesz, że to w USA (choć na blogu bredzisz coś w
    > deseń, że oni również żyją w nędzy).

    Nie wiem gdzie Ty zobaczyłeś, że ja tak mówię.
    Mówiłem tylko, że M$, Apple itd. też zbankrutują.
    I wspominać ich nie masz co bo to są spółki akcyjne, a nie osobista
    działalność gospodarcza.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 23. Data: 2010-03-08 22:27:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-08 22:49, Arek pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > [..]
    >
    > Nie wiem gdzie Ty zobaczyłeś, że ja tak mówię.
    > Mówiłem tylko, że M$, Apple itd. też zbankrutują.

    Po pierwsze: Nie jest powiedziane. Wiele firm istnieje już od naprawdę
    dawna. IBM, Sony, Coca Cola, Haribo... I na bankructwo się nie zanosi.

    Po drugie: Nawet jeśli za 200 lat przestaną istnieć, to ich założycielom
    to akurat wisi. A to miał być argument zniechęcający do zakładania firm
    i rozpoczynania działań.

    > I wspominać ich nie masz co bo to są spółki akcyjne, a nie osobista
    > działalność gospodarcza.

    Ale nie od początku takie były. A że z czasem się rozrosły....
    A wiele firm od lat są DG OF albo s.c. / s.j. i nie zanosi się na upadek
    i bankructwo. Może nie mają rozmachu Coca Coli, ale przecie nie każda
    działalność musi mieć taki rozmach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2010-03-08 23:10:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Po pierwsze: Nie jest powiedziane.

    Ale oczywiste.

    > Wiele firm istnieje już od naprawdę dawna.

    Czyli?
    Jaką znasz najstarszą firmę?

    > IBM, Sony, Coca Cola, Haribo... I na bankructwo się nie zanosi.

    Hehe - nigdy się nie zanosi, aż się stanie.

    > Po drugie: Nawet jeśli za 200 lat przestaną istnieć, to ich założycielom

    A jak za 10 ?

    > A to miał być argument zniechęcający do zakładania firm
    > i rozpoczynania działań.

    To jest argument pokazujący, że skoro nawet takie firmy zbankrutują to
    tym szybciej zbankrutuje firma PPHU Józek Kowalski.
    Tyle, że dla Józka Kowalskiego będzie to oznaczało niewymowną nędzę,
    z której nie wygrzebią się nawet jego prawnuki.

    > Ale nie od początku takie były. A że z czasem się rozrosły....

    Doprawdy?
    To sobie sprawdź.

    > Może nie mają rozmachu Coca Coli, ale przecie nie każda
    > działalność musi mieć taki rozmach.

    W biznesie kto nie maszeruje ten ginie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 25. Data: 2010-03-09 05:28:56
    Temat: Re: [kronika2prl] Re: Zakladam firme, na co zwroci uwage
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-08 21:00, mi pisze:

    > Krótka lista naiwniaków z pamięci:
    > Bestcom
    > JTT
    > Gerard Knosowski
    > Alucon
    > Lech Jeziorny i Paweł Rey
    > Roman Kluska (jako jedynemu na liście udało się zachować majątek)

    Wymieniaj dalej i ... zobaczysz ile firm Ci zostanie. ")

    --
    spp

  • 26. Data: 2010-03-09 05:36:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > Wymieniaj dalej i ... zobaczysz ile firm Ci zostanie. ")

    raczej firemek, ciągnących od pierwszego do pierwszego
    do pierwszego spotkania z US.

    Zakładanie firmy w Polsce jest dla samobójców.

  • 27. Data: 2010-03-09 06:45:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-09 06:36, witek pisze:

    > raczej firemek, ciągnących od pierwszego do pierwszego
    > do pierwszego spotkania z US.
    >
    > Zakładanie firmy w Polsce jest dla samobójców.

    CZyli mamy kilka milionów samobójców?

    --
    spp

  • 28. Data: 2010-03-09 07:38:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    spp pisze:
    > CZyli mamy kilka milionów samobójców?

    Nie kilka milionów a niecałe 2, z tego nie wiadomo do końca ile
    rzeczywiście aktywnych.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 29. Data: 2010-03-09 08:13:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    spp pisze:
    > CZyli mamy kilka milionów samobójców?

    Tak na świeżo
    http://wyborcza.pl/1,76842,6504432,Skarbowe_eksperym
    enty_na_ludziach.html

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 30. Data: 2010-03-09 08:19:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > Tak na świeżo
    > http://wyborcza.pl/1,76842,6504432,Skarbowe_eksperym
    enty_na_ludziach.html

    Ładnie. Jakby mnie coś aż takiego spotkało, to bym chyba tego skurwysyna
    na emeryturce zabił. I to tak, że sporo by to czasu zajęło.

    Urzędnicy powinni ponosić osobu